دانلود و خرید کتاب مصاحبه مبتنی بر انگیزه کارول کوئین ترجمه سمیرا شریفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مصاحبه مبتنی بر انگیزه اثر کارول کوئین

کتاب مصاحبه مبتنی بر انگیزه

معرفی کتاب مصاحبه مبتنی بر انگیزه

کتاب مصاحبه مبتنی بر انگیزه؛ یک رویکرد انقلابی برای استخدام بهترین‌ها نوشتهٔ کارول کوئین و ترجمهٔ سمیرا شریفی و میرحسین حسینی اشلقی است و انتشارات نگرش مدیران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مصاحبه مبتنی بر انگیزه

وقتی صحبت از موفقیت یک سازمان می‌شود، مهم‌ترین چیز سرمایه انسانی است. سرمایه‌ای که از طریق تک تک افراد حاصل می‌شود و مجموعه‌ای را تشکیل می‌دهد که همگی با هم در راستای یک هدف قدم برمی‌دارند؛ بنابراین انتخاب این افراد یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت آن سازمان خواهد بود. پس می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که اگر روند استخدام درست صورت نگیرد فرصت‌های زیادی از دست خواهد رفت.

نتایج مطالعات و آمار‌های استخدامی حاکی از این است که کسانی که در زمان مصاحبه به عنوان بهترین و باتجربه‌ترین افراد به حساب می‌آمدند، دستاورد زیادی را برای سازمان نداشته‌اند. این درحالی‌ست که افراد کم‌تجربه‌تر که جزء ماهرترین افراد هم نبودند، بعد از مدتی عملکرد درخشانی از خود به جای گذاشته‌اند. دلیل این تفاوت معنادار چه چیز می‌تواند باشد و چطور می‌توان فرد شایسته را انتخاب کرد؟

کارول کوئین (Carol Quinn) بعد از مطالعه این تحقیقات متوجه دو قطعه پازل گم شده شد: نگرش و انگیزه. دو مولفه کلیدی که نقش مهمی در خود انگیزشی و رسیدن به موفقیت بالا ایفا می‌کنند. در واقع او به این نتیجه رسید که برخی از داوطلبان ماهر، نگرش درستی ندارند؛ در حالی که برخی دیگر اشتیاقی به انجام کار در وجودشان نیست و نحوه انجام مصاحبه‌کنندگان در مورد ارزیابی دیدگاه و اشتیاق یک نامزد استخدام، اشتباه بوده است.

خواندن کتاب مصاحبه مبتنی بر انگیزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
۲۱,۰۰۰
۵۰%
تومان