دانلود و خرید کتاب طراحی ایجاد صنایع؛ چگونه یک طرح تجاری بنویسیم؟ برایان فینچ ترجمه فاطمه دکامینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طراحی ایجاد صنایع؛ چگونه یک طرح تجاری بنویسیم؟ اثر برایان فینچ

کتاب طراحی ایجاد صنایع؛ چگونه یک طرح تجاری بنویسیم؟

معرفی کتاب طراحی ایجاد صنایع؛ چگونه یک طرح تجاری بنویسیم؟

کتاب طراحی ایجاد صنایع؛ چگونه یک طرح تجاری بنویسیم؟ نوشتهٔ برایان فینچ و ترجمهٔ محمد احسانی فر و فاطمه دکامینی و محسن لطفی است و انتشارات نگرش مدیران آن را منتشر کرده است.

کتاب طراحی ایجاد صنایع؛ چگونه یک طرح تجاری بنویسیم؟ نوشته‌ٔ برایان فینچ، به شما آموزش می‌دهد که برای نوشتن یک طرح تجاری موفق باید چه نکاتی را رعایت کنید و برای آغاز کسب‌وکاری تازه چه برنامه‌ریزی‌هایی داشته باشید تا در نهایت به موفقیت برسید.

درباره کتاب طراحی ایجاد صنایع؛ چگونه یک طرح تجاری بنویسیم؟

کارآفرینان افرادی سخت‌کوش، پیشگام، نوآور، رهبر و مبتکر هستند. آن‌ها انسان‌هایی رویاپرداز و از همه مهم‌ترین مرد عمل هستند. درصورتی‌که بخواهیم لیستی از رایج‌ترین اصطلاحات حوزه‌ٔ کارآفرینی تنظیم نماییم، باید در کنار ایده، محصول، خلاقیت و ریسک، حتما فضایی را برای طرح تجاری (طرح کسب‌وکار) در نظر بگیریم. در عصر حاضر طرح کسب‌وکار را به عنوان یک پروژه می‌دانند که باید در محدوده زمانی مشخصی تنظیم شود و بعد از آن کارآفرین به سراغ مراحل دیگر رود.

راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید و یا گسترش بخش تازه‌ای از یک تجارت، جهت رسیدن به موفقیت نیازمند به داشتن طرح کسب‌وکار است. نوشتن طرح تجاری کار سخت و مهمی به شمار می‌رود؛ زیرا طرح تجاری نشان می‌دهد که یک کسب‌وکار تازه از چه بخش‌هایی تشکیل شده و چطور اداره می‌شود. طرح تجاری مهم‌ترین و باارزش‌ترین چیزی است که جهت آغاز یک کسب‌وکار باید تهیه نمود؛ به عبارت دیگر این طرح برای کارآفرین همانند یک نقشه‌ٔ راه به شمار می‌رود.

همهٔ مراحل برنامه‌ریزی تجاری، به کارآفرین این توانایی را می‌دهد تا همهٔ زوایای پروژه‌ٔ اقتصادی را مورد بررسی قرار دهد و برای مشکلات احتمالی، راه‌حل‌های مناسبی را در نظر بگیرد. بنابراین نتیجه می‌گیریم که برنامه‌ریزی تجاری از شکست کارآفرین جلوگیری می‌کند. امید است با به کارگیری راهکارهای کتاب طراحی ایجاد صنایع (How to write a business plan) در کسب‌وکار خود به موفقیت برسید.

خواندن کتاب طراحی ایجاد صنایع؛ چگونه یک طرح تجاری بنویسیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالب کتاب حاضر برای کارآفرینان، مشاورین صنایع، کارشناسان و فعالان اقتصادی مناسب است. اگر می‌خواهید کسب‌وکار تازه‌ای را راه‌اندازی کنید و به موفقیت برسید این کتاب برای شماست.

بخشی از کتاب طراحی ایجاد صنایع؛ چگونه یک طرح تجاری بنویسیم؟

«همیشه لازم نیست که کنترل خود را روی یک شرکت به صراحت در یک طرح تجاری نشان دهید؛ ممکن است در بخش مدیریت یا جاهای دیگر به آن اشاره شود. با این حال، این یک اصل مهم است که اکثر طرح‌ها برای متقاعد کردن خواننده به نوعی باید بدانند که شما می‌دانید چه کاری انجام می‌دهید و می‌توانید شرکت را کنترل کنید. این امر برای یک کسب و کار جدید، جایی که رشد یا تغییر سریع پیش بینی شده است و یا در گذشته افراد، سابقه عدم کنترل یک بنگاه اقتصادی را داشته اند، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کنترل چیست؟ این امر به داشتن اطلاعات مالی دقیق و به موقع برای تصمیم گیری مربوط می‌شود. اساسی‌ترین اطلاعاتی که برای کنترل یک کسب و کار لازم است، سودآوری و گردش پول آن در زمان حال و آینده است. اگرچه این امر فقط بیان یک جمله است، اما اغلب یک فرآیند پیچیده است و فرصت‌های زیادی برای خطا در اختیار دارد. کلمه "به موقع" نیز بسیار مهم است؛ در برخی مشاغل ممکن است برآوردهای ماهانه یا سه ماهه، در برخی دیگر هفتگی یا حتی روزانه ضروری باشد.

در حال انجام کسب و کار خرده فروشی، فکر می‌کنیم لازم است که آمار فروش دو بار در روز از هر شعبه با تلفن اعلام شود. همچنین روزانه مانده حساب نقدی و صورت حساب از طریق بانک خود را نیز داریم. علاوه بر این، خلاصه فروش هفتگی وجود دارد که با هفته قبل و سال قبل با خود هفته و سال تجمعی تا به امروز مقایسه می‌شود. ارقام سهام هفتگی و اطلاعات بانکی را در اختیارتان قرار می‌دهیم. در طی سه هفته از پایان هر ماه، حسابهای دقیق مدیریتی وجود دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۶ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان