دانلود و خرید کتاب روانشناسی یادگیری مرجان بهزادفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی یادگیری اثر مرجان بهزادفر

کتاب روانشناسی یادگیری

معرفی کتاب روانشناسی یادگیری

کتاب روانشناسی یادگیری نوشته مرجان بهزادفر در انتشارات فراگیر الوند چاپ شده است. این کتاب به بررسی نظریه‌ها، اصول و یافته‌های پژوهشی در حوزهٔ یادگیری با تمرکز بر روان‌شناسی یادگیری می‌پردازد.

درباره کتاب روانشناسی یادگیری

این کتاب با ارائهٔ دیدگاهی جامع و فراگیر دربارهٔ یادگیری و تأکید بر اهمیت تحقیقات و نظریه‌های مرتبط با یادگیری، به خوانندگان کمک می‌کند تا بتوانند به شیوه‌ای مؤثرتر یادگیری را در زندگی خود و دیگران تسهیل کنند. یادگیرى به طور کلى فعالیتى دگرگون ساز است که افراد را براى مقابله بـا رویدادها و سازش با محیط آماده مى‌سازد. یادگیرى در‌واقع هم یک رشته فرایند است وهـم فـرآوردهٔ تجربـه‌هـا.

این کتاب در کنار روان‌شناسی یادگیری به جنبه‌های مختلف یادگیری از جمله یادگیری درونی، یادگیری بیرونی، یادگیری شناختی، یادگیری اجتماعی، یادگیری و فلسفه توجه دارد. برخی از موضوعاتی که در کتاب روان‌شناسی یادگیری بررسی می‌شوند عبارت‌اند از: شرایط مهم یادگیرى، فرق رشد طبیعى با یادگیرى، عوامل مؤثر در یادگیری، نقش وراثت.

کتاب روانشناسی یادگیری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب روان‌شناسی یادگیری برای دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی، علوم تربیتی و معلمانی که به‌دنبال درک عمیق‌تری از فرایندهای یادگیری و کاربرد آن‌ها در محیط آموزشی هستند، مناسب است. همچنین برای والدینی که می‌خواهند شیوهٔ یادگیری کودکان و نوجوانان را بهتر درک کنند و در این فرایند به آن‌ها کمک کنند، مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

حجم

۵۱۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۹ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان