دانلود و خرید کتاب برگزیده آثار نقاشی بهناز طایفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برگزیده آثار نقاشی اثر بهناز طایفی

کتاب برگزیده آثار نقاشی

نویسنده:بهناز طایفی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب برگزیده آثار نقاشی

کتاب برگزیده آثار نقاشی نوشتهٔ بهناز طایفی است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است. تکنیک‌های رنگ و روغن، پاستل گچی، زغال و نمد در این کتاب آمده است.

درباره کتاب برگزیده آثار نقاشی

نقاشی در ایران، هنری اصیل و سنتی است که از دیر باز مورد توجه افراد زیادی از پژوهشگران و منتقدان بوده است. آثار نقاشی‌های به‌جای‌مانده، بر روی سفال‌ها و کاشی‌ها و نقاشی‌های دیواری، نشان از اندیشه‌ها و تفکرات و آداب و رسوم و فرهنگ‌های تمدن گذشته دارد. هنرمندان با استفاده از نماد‌ها و نقوش گیاهی و نقش‌های حک‌شده بر لباس‌ها و ظروف، دنیای ذهنی خویش را به نمایش می‌گذاشتند. تاریخ هنر نقاشی، در ایران به زمان غارنشینی برمی‌گردد. این موضوع، نشان‌دهنده این است که نقاشی یکی از ملزومات خلقت و زندگی بشر است که حتی برای برقراری ارتباط با یکدیگر قبل از پیدایش زبان، توسط نقاشی با یگدیگر ارتباط برقرار می‌کردند.

کتاب برگزیده آثار نقاشی بستر مناسبی برای افرادی که این توانمندی را به فراموشی سپرده‌اند، خواهد بود. هر فردی برخلاف سن، جنس و شغل با همراهی مطالب و موضوعات این کتاب قادر به کشیدن نقاشی شده و با تمرین‌ و تکرار و صبر‌ و حوصله بعد از مدت کوتاهی، شاهد پیشرفت خود در این هنر می‌شود.

موضوعات، مطالب آموزشی و تکنیک‌های این کتاب به صورت تصویری و مرحله به مرحله است که در نتیجه هنرجو برای پیشبرد این هدف ذوق و اشتیاق زیادی را در خود خواهد دید؛ هنرجو شاهد ارتقا خود در مدت زمان کوتاهی خواهد شد. خلق هر اثر هنری در او شعف بسیاری ایجاد می‌کند. تعلیمات به شیوهٔ راحت و روان گفته شده است. در پایان هر مرحله آموزش نمونه‌ای مشابه از طرح برای تمرین هنرجو قرار داده شده است تا با توجه به احساس، خلاقیت خود و آموزش کار را انجام دهد.

در ابتدای کار نیاز نیست، که شما وسایلی با قیمت بالا تهیه کنید. کافی است چند رنگ پاستل، به همراه مقوا داشته باشید تا کار را شروع کنید. در حقیقت، می‌توانید نقاشی را از ابتدا شروع کنید و توسط شیوه‌های ترکیب و تلفیق رنگ‌ها و پرسپکتیو به‌راحتی از منظره، رودخانه، آسمان آبی زیباترین صحنه خلقت را به تصویر کشیده و لذت ببرید.

خواندن کتاب برگزیده آثار نقاشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به هنرآموزان نقاشی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۷۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۱۳۰,۰۰۰
تومان