دانلود و خرید کتاب خروج از تنگنا محمد خباز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خروج از تنگنا اثر محمد خباز

کتاب خروج از تنگنا

نویسنده:محمد خباز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خروج از تنگنا

کتاب الکترونیکی «خروج از تنگنا» نوشتهٔ محمد خباز در انتشارات خادم الرضا (ع) چاپ شده است.

درباره کتاب خروج از تنگنا

خروج از تنگنا شامل تعدادی شعر و متن ادبی به شکل دلنوشته است. عناوین این آثار که نوشته و سرودهٔ محمد خباز است به این ترتیب است:

بیست و نه حرف به هم مربوط / یک اتفاق جدید / در ستایش تاریکی / بی‌حوصلگی / خواب زمستانی / انفجار همیشگی / منشور زندگی / خیانت نکردن / با خود بیگانگی / باطری / همه ماجرا / برای خویشتن گریستن / خنده‌دارترین اتفاق ممکن / اگر دنیا جای خوبی نباشد / اگر دنیا جای خوبی باشد / هیچ‌کدام / بدتر از این نمی‌تواند / گاهی غریبه‌ای / همه یک‌جور نمی‌فهمند / آنها / یک نوشته دیگر / اثبات خدا / خدای من / خجالت شما / قربان صدقه / زبانزد / حرف مفت / تابش بی‌هیاهو / نبرد / قصه ما / حرف تازه / دردسر همیشگی ماجرا / نهایت در غروب ابدی / جایی برای همه دلخوشی‌ها / پاره نشدن نوار صداقت / گذشته / بیهودگیهای خاص خودم

کتاب خروج از تنگنا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این اثر به علاقه‌مندان به اشعار معاصر و دل‌نوشته‌ها پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب خروج از تنگنا

«گاهی وقت‌ها برای شما نوشتن دور ریختن خیال و خاطره است. بدتان نیاید، اما شاید می‌توانستم با این حرف‌ها کار دیگری غیر از این انجام دهم. شاید می‌توانستم خیلی زودتر از این حرف‌ها میلیونر شوم. آنجای قضیه را هیچ‌وقت یادم نمی‌رود که میان آن همه بدبختی مجبور شدم یک شب سرزده وارد آن خانه بشوم. دلیل و چون و چرایش را فقط خودم می‌دانستم، آن هم وقتی آن کار را می‌کردم. ما همه از دیدن ساختمان‌های بلند با دیوارهای شیشه‌ای و قطرات باران روی شیشه خسته شده بودیم. این را فقط خودم می‌دانستم، یعنی خیلی‌های دیگر هم دوست داشتند که بدانند اما همیشه همه چیز طوری که آنها می‌خواستند نبود و به این سادگی‌ها نمی‌شد برایشان توضیح داد! خیلی وقت‌ها خیلی‌ها کارشکنی می‌کردند. تنها کسی که از این امر آگاه بود من بودم. من بودم که فقط همه کارشکنی‌های همه را می‌دیدم و آخر سر نتوانستم تحمل کنم و قفل در را شکستم تا شاید بتوانم همه این چیزها را با گریه کردن به همه حالی کنم. اما گریه کردن هم کارساز نبود و او هرگز دوست نداشت پادشاهی پر زرق و برقش را به بهانه این ادعاهای بی‌ارزش پایمال کند. من هم پادشاهی پرزرق و برقش را رها کردم. بعدش از همه چیز توی زندگی فرار کردم. جایی که فقط غریبه‌ها می‌توانستند من را ببینند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۶۱۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
تومان