دانلود و خرید کتاب از قبیله خوبان مجید مسعودی (م. طارق)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از قبیله خوبان اثر مجید مسعودی (م. طارق)

کتاب از قبیله خوبان

معرفی کتاب از قبیله خوبان

کتاب از قبیله خوبان نوشتۀ مجید مسعودی و فرید مسعودی را انتشارات حمزه آن منتشر کرده است. این کتاب، سرگذشت‌نامۀ کمیل بن زیاد نخعی، از یاران امام علی (ع) و در قالب داستان است.

دربارۀ کتاب از قبیله خوبان

شخصیت‌های مذهبی همواره از جایگاهی شایستۀ احترام برخوردار بوده و تلاش برای شناخت ابعاد مختلف و متعدد وجودی آن‌ها حائز اهمیت است. از جملۀ این شخصیت‌ها، یاران و اصحاب پیامبر (ص) و ائمۀ اطهار (ع) هستند و ضرورت مطالعۀ زندگی آن‌ها از آن‌ روست که علاوه بر آشنایی با خود این صحابه، زمینۀ شناخت بیشتر اهل‌بیت نیز فراهم گشته و سبب می‌شود تا امکان الگوگیری از سیرۀ این افراد به‌ویژه برای قشر جوان و نوجوان فراهم شود. کتاب از قبیله خوبان نوشتۀ مجید مسعودی و فرید مسعودی تلاشی است برای نمایاندن زندگی کمیل بن زیاد نخعی از یاران صدیق، خاص و مخلص حضرت علی (ع).

در فصول سه‌گانۀ این کتاب، ابتدا با نمایی از زندگی مردم یمن و قبایل آن ازجمله قبیلۀ نَخَع و پذیرش اسلام از سوی آنان، سپس آشنایی با خود کمیل در مراحل مختلف زندگی از تولد تا شرکت در جنگ‌ها و شهادت پرداخته شده و در پایان نیز متن وصیت‌نامۀ امام علی (ع) به کمیل به انضمام ترجمۀ آن آمده است تا حسن ختامی بر شرح داستان زندگی وی باشد و بر عمق معرفت و شناخت خواننده نسبت به این شخصیت بیفزاید. 

خواندن کتاب از قبیله خوبان را به چه کسی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعۀ این کتاب می‌تواند برای اشخاصی که به تأمل در زندگی شخصیت‌های مذهبی علاقه‌مندند یا از خواندن سرگذشت‌نامه‌ در قالب داستان لذت می‌برند، سودمند باشد.




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۰۰۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان