دانلود و خرید کتاب مدیریت زمان دیوید لوئیس ترجمه کامران‌ روح شهباز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت زمان اثر دیوید لوئیس

کتاب مدیریت زمان

معرفی کتاب مدیریت زمان

کتاب مدیریت زمان نوشتهٔ دیوید لوئیس و ترجمهٔ کامران‌ روح شهباز است و گروه انتشاراتی ققنوس آن را منتشر کرده است. چگونه هر هفته ۱۰ ساعت به وقت خود بیفزایید؟

درباره کتاب مدیریت زمان

برای تمام مردم کشورهای صنعتی زمان به‌طور فزاینده‌ای به منبعی از تنش و فشار تبدیل شده است و هرز رفتن وقت یکی از مسائل جدی این ملت‌هاست. این روزها خیلی از افراد که در کار تجارت هستند توانایی متوقف‌کردن ضرباتی را که مرتباً به سرشان وارد می‌شود ندارند و فرصت کافی پیدا نمی‌کنند تا راهی بیابند که پایین آمدن از پله‌ها را برایشان راحت‌تر و دلپذیرتر کند.

کتاب مدیریت زمان به همین منظور نوشته شده است و به یاری شما می‌شتابد. این برنامه دارای چهار عامل است:

۱. در یک فرایند عملی به شما توضیح داده خواهد شد که چگونه می‌توانید اوقات خویش را به‌طور مؤثری اداره کنید.

۲. نگرش اصلی‌ای که زیر بنای هر فرایند است، علت پیشنهاد این نگرش و باور را به‌خوبی برایتان توضیح می‌دهد.

۳. از سابقه ذهنی انسان و مثال‌هایی استفاده شده که دورنمای گسترده‌تری از مسائل کلیدی و اصلی مدیریت و برنامه‌ریزی زمان به‌دست می‌دهد و بدین ترتیب می‌توانید از دیدگاه‌های جدید در مورد زمان مطلع شوید.

۴. تمرین‌های ضروری پیشنهاد شده است تا بتوانید کاملا از برنامه‌های ارائه شده به‌خوبی استفاده کنید.

شما با گذراندن این دوره و خواندن این کتاب پی خواهید برد که چرا و چگونه وقتتان به هدر می‌رود و آن‌وقت آماده خواهید شد که طرز استفاده بهینه از وقت گران‌بهایتان را فرا گیرید.

برای مطالعه مؤثرتر و مفیدتر، ابتدا کتاب را به‌طور گذرا و اجمالی مطالعه کنید، سپس آن را جزء به جزء بخوانید و بررسی کنید. این کار ذهن شما را برای درک نکات، ایده‌ها و اطلاعات هر فصل آماده می‌سازد. 

در جامعهٔ کنونی که تحت هر گونه فشار هستید، مدیریت و برنامه‌ریزی کار آمد زمان فقط یک امر مفید نیست بلکه به یک امر ضروری و اجتناب‌ناپذیر بدل گشته است؛ چه رسیدن به مسائل زیر به کسب این مهارت بستگی دارد:

- دستیابی به اهداف شخصی در زندگی؛

رسیدن به اهداف در سر موعد تعیین‌شده؛

 کاری پرثمر و رضایت‌بخش به جای کاری پرتنش و بی‌فایده.

خواندن کتاب مدیریت زمان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند زمان خود را مدیریت کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت زمان

«این داستان را در مورد استاد تاریخ دانشگاه نقل می‌کنند که دائماً لاف می‌زد که بالاخره روزی کتاب جامعی در مورد رشته درسی‌اش ـ سیاستهای قرن هفدهم ـ خواهد نوشت. تا اینکه بالاخره گروهی از دانشجویان که از این لاف‌زدنها خسته شده بودند او را در دفتر کارش زندانی کردند و اعلام نمودند زمانی او را آزاد خواهند کرد که اولین صفحه این شاهکار بزرگ را بنویسد.

چندین ساعت بعد، استاد در حالی که در محاصره صدها ورق چرک‌نویس گیر کرده بود گریان روی ماشین تحریر خود سقوط کرد. او حتی قادر نبود یک جمله را آن طور که مورد رضایتش بود تمام کند، چه رسد به یک صفحه کامل. هر کلمه‌ای که می‌نوشت به نظرش از آن کمال مطلوبش بسیار فاصله داشت؛ بنابراین دوباره از نو شروع می‌کرد.

این داستان نگرش ذهنی اغلب مدیران را در سطوح مختلف به تصویر می‌کشد. آنها مجدانه و مداوم برای رسیدن به کمال مطلوب عملا در کار خود، همکاران، و کارمندانشان وقفه ایجاد می‌کنند. گرچه انجام دادن هر کاری تا حد بالای توانایی به نظر پسندیده می‌آید، اما در دنیای واقعیات با کفایت بودن، در صورتی که برای دست یافتن به اهداف کافی باشد، بهتر از کامل و بی‌نقص بودن است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۷۵۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان