دانلود و خرید کتاب هنر هم آفرینی برایان آر. ریل ترجمه عباس راد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر هم آفرینی اثر برایان آر. ریل

کتاب هنر هم آفرینی

معرفی کتاب هنر هم آفرینی

کتاب هنر هم آفرینی نوشتۀ برایان آر ریل و ماتی ام هامالاینن و ترجمۀ عباس راد، سجاد خزایی و الهام پنام است. نشر ویرسو این کتاب راهنما را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب هنر هم آفرینی

بسیاری از مدل‌های نوآوری در کسب‌وکار، به‌منظور ایجاد نوآوری روزافزون و ارتقای محصولات موجود، بسیار خوب است. مدل‌های نسل بعدی آیفون، جدیدترین فناوری و چند ویژگی که پاسخ‌گوی علایق مصرف‌کنندگان بوده یا علایق آن‌ها را تغییر می‌دهد، ارائه خواهد داد. مفهوم گوشی هوشمند به‌خوبی جا افتاده است و این چیزی نیست که ما به آن نیاز داریم و چیزی نیست که کارآفرینان اجتماعی و شرکت‌ها به‌دنبال آن باشند. آنچه نیاز است، نوآوری استراتژیک است؛ ایده‌هایی که قالب را می‌شکند و قلمروهای کاملاً جدید می‌سازد یا راه‌حل‌های هوشمندانه برای مسائل پیچیده می‌یابد. آنچه نیاز داریم روش‌ها و شیوه‌هایی برای پاسخ به رؤیاها و امیدها است. هدف کتاب هنر هم آفرینی همین است. پاسخ نویسنده‌ها برای چالش نوآوری، هم‌آفرینی است که مبتنی بر یک اصل ساده است؛ به‌کاربستن ظرفیت و استعداد بالقوهٔ گروه‌ها می‌تواند منجر به پیشرفت‌هایی شود که هر شرکت در آن توانمند شده است؛ خلاقیت جمعی همان اصل متمایزکننده است. کتاب هنر هم آفرینی قصد دارد راهنمایی برای کارشناسانی باشد که دوست دارند هم‌آفرینی را در تیم‌ها، طراحی سازمان‌ها یا پلتفرم‌های یادگیری خود پیاده‌سازی کنند. در سراسر این کتاب، به اینکه هم‌آفرینی چیست، چه زمان، کجا و چگونه رخ می‌دهد پرداخته شده است.

خواندن کتاب هنر هم آفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر هم آفرینی

«تفاوت هم آفرینی

این قاب‌ها، این واقعیت را نشان می‌دهد که چیز خاصی در مورد هم‌آفرینی وجود دارد که آن را متمایز می‌سازد هر زمان کسی از من می‌پرسد هم‌آفرینی، چیست، با تداعی خاطره‌ای که اکثر ما آن را داریم پاسخ می‌دهم به زمانی برگردید که با چند نفر دیگر روی یک چالش کار می‌کردید و در نهایت یک پیشرفت جمعی داشتید چطور تجربه‌ای بود؟» سپس، جست‌وجو می‌کنم چه چیز آن لحظه را آن قدر خاص ساخت. چه چیز آن را ممکن ساخت؟ و در کل، چه تفاوتی با دیگر تلاش‌های مشارکتی داشت؟ این سؤالات برخی از خصیصه‌های کلیدی تجربیات پیشرفت را فاش می‌سازد.

رایج‌ترین مورد در میان، پاسخ‌ها حس توان‌افزایی و تکمیل‌شدن آن با اعتماد و اعتبار است. دوم، افراد احساس می‌کردند جزئی از یک کل بزرگ‌تر از خود بودند و کاری که در حال انجام آن بودند اهمیت داشت. این حس به آنها انگیزه‌ای قوی برای پیش‌بردن امور می‌داد. در نهایت افراد در مورد ظهور گفتند؛ یعنی این حس که ایده‌ها یا راه‌حل‌های جدید ناگهان جرقه می‌زنند. ظهور اغلب با حس تعجبی لذت‌بخش همراه می‌شود همان لحظۀ یافتم یافتم، پس از کشف تازگی‌ها.

اگر این بیانیه‌ها را به‌دقت ارزیابی کنید متوجه می‌شوید که اکثر آنها احساسی هستند. به‌ندرت ممکن است کسی در پاسخ به این سؤالات، در مورد کیفیت نتیجه نظر دهد. آنها بر کیفیت تجربه‌ای که منجر به نتایج فوق‌العاده می‌شود تمرکز می‌کنند. تیم ما خوشبختانه توانست شاهد و شرکت‌کننده در هم‌آفرینی در زمینه‌های مختلف باشد. درواقع، مشارکت در تجربیاتی نظیر مثال‌های همکاران ما بود که جست‌وجو و کنجکاوی ما را برانگیخت. با جزئی از فرایند بودن، متوجه شدیم جنبه‌های تجربی خلاقیت جمعی، کلید واقعی پیشرفت‌ها هستند. ازاین‌رو، جست‌وجوی خود از نحوۀ طراحی چنین لحظاتی را آغاز کردیم.

احتمالاً بسیاری از خوانندگان این کتاب هم متوجه خواهند شد که ما زمانی از اصطلاح هم‌آفرینی استفاده کردیم که آن را به طور عمیق تجربه کردیم و متوجه شدیم چطور رخ می‌دهد. اصطلاحاتی که ما استفاده می‌کنیم روش ما برای تعریف و به‌اشتراک‌گذاری فرایند تقویت هوش جمعی و سپس استفاده از پتانسیل آن هوش جمعی است. ایده‌های ما کاملاً ناب و جدید نیستند؛ بلکه جزئی از یک‌روند درحال‌رشد هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۴۶ صفحه

قیمت:
۱۴۹,۳۰۰
تومان