دانلود و خرید کتاب کبوتر حرم بشیر حسینی میانجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کبوتر حرم اثر بشیر حسینی میانجی

کتاب کبوتر حرم

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کبوتر حرم

کتاب «کبوتر حرم» سرودۀ بشیر حسینی میانجی است و انتشارات زائر آستانه مقدسه آن را منتشر کرده است. کبوتر حرم مجموعه‌ای از اشعار مذهبی کودکانه و زیبا را دربرمی‌گیرد. 

درباره کتاب کبوتر حرم

تمام کودکان ذاتاً شعر را دوست دارند و از خواندن و شنیدن شعر لذت می‌برند، اولین واکنش کودک به شعر شادی و لذت است. ﺷﻌﺮهای ﮐﻮدکانه ﺳﺎده، روان، آﻫﻨﮕﯿﻦ و قابل‌فهم هستند و ﺑﺪون آﻧﮑﻪ ﻣﺴﺘﻘﯿﻢ آﻣﻮزش دهند، داﻧﺶ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ، اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و کلامی کودکان را افزایش داده و ذوقشان را ﭘﺮورش می‌دهند. ﻫﺮﭼﻪ ﻣﺤﺘﻮای ﺷﻌﺮ ﺑﺮای ﮐﻮدکان آﺷﻨﺎﺗﺮ باشد و از زﻧﺪﮔﯽ واﻗﻌﯽ؛ غم‌ها، شادی‌ها، موفقیت‌ها و شکست‌ها بگوید، ﺑﻬﺘﺮ ﺑﺎ آن ارﺗﺒﺎط ﺑﺮﻗﺮار می‌کنند. ﺷﻨﯿﺪن ﺷﻌﺮ و خواندن شعر برای کودکان همچنین مهارت شنیداری و مهارت تصویرسازی آن‌ها را تقویت می‌کند و داﯾﺮۀ ﻟﻐﺎتشان را افزایش می‌دهد. کودکان از طریق شعر، دریافت‌های تازه‌ای از جهان به دست می‌آورند و در شناخت مفاهیم جهان پیرامون مهارت پیدا می‌کنند.

ﻣﻔﺎﻫﯿﻢ ﻣﺨﺘﻠﻒ در حوزه‌های ﻋﻠﻮم، رﯾﺎﺿﯿﺎت، داﻧﺶ اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و دین ﻧﯿﺰ از اﯾﻦ ﻃﺮﯾﻖ، ﮐﻪ روﺷﯽ ﻏﯿﺮﻣﺴﺘﻘﯿﻢ و ﻣﻨﺎﺳﺐ ﮐﻮدک اﺳﺖ، ﺑﻬﺘﺮ ﺑﻪ او ﻣﻨﺘﻘﻞ می‌شود. سید بشیر حسینی میانجی، شاعر آیینی کشور،‌ در کتاب کبوتر حرم شعرهای مذهبی برای کودکان سروده است. سید بشیر حسینی میانجی تلاش کرده است تا از طریق این اشعار، مفاهیم و معارف اسلامی و به طور مشخص مفهوم زیارت امامان و امامزادگان را به کودکان منتقل کند. کتاب کبوتر حرم به همراه تصاویر و رنگ‌های زیبا به بیان مفهوم زیارت و آثار و برکات آن می‌پردازد. 

خواندن کتاب کبوتر حرم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و علاقه مندان به شعرهای کودکانه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره بشیر حسینی میانجی

سید بشیر حسینی میانجی، شاعر آیینی، ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۵۴ در روستای طَوَق به دنیا آمد و بعد از اتمام دوران دبیرستان برای ادامه تحصیل علوم حوزوی به شهر قم رفت. بیش از ۳۰ جلد کتاب از این شاعر در زمینۀ معارف اسلام و منقبت و مصیبت اهل‌بیت به زبان فارسی و ترکی و برای سنین مختلف به صورت نظم و نثر منتشر شده است. از میان آثار سید بشیر حسینی میانجی می‌توان به «زخم دل»، «شریکه الحسین»، «شهزاده علی‌اصغر»، «کرامات باب‌الحوایج»، «جوانی از منظر استاد شهریار»، «خورشید ری»، «بچه شیعه» و «بسیجی‌ام بسیجی» اشاره کرد. ».

بخشی از کتاب کبوتر حرم

«بار دگر از شهر قم

سوی خراسان می‌روم

این راه دور و سخت را

خیلی هم آسان می‌روم

با قاصدک‌های قشنگ

پر می‌زنم در آسمون

من می‌پرم، من می‌روم

از جادۀ رنگین کمون»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان