دانلود و خرید کتاب مایکوتوکسین ها حسین جوینده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مایکوتوکسین ها

کتاب الکترونیکی «مایکوتوکسین ها» نوشتهٔ حسین جوینده و فاطمه مصلائی با ویرایش محمدرضا عدالتیان دوم و هانیه اسدپور فعال مشهد در انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد چاپ شده است. این کتاب دربارهٔ گونه‌های مهم قارچی تولیدکنندە مایکوتوکسین‌ها و روش‌های شناسایی، کنترل و سم‌زدایی آن‌ها است.

درباره کتاب مایکوتوکسین ها

مایکوتوکسین‌ها متابولیت‌های سمّی قارچی‌ای هستند که پس از مواجهۀ طولانی‌مدت انسان‌ها و حیوانات با آن‌ها سبب بروز اثرات سمّی مختلفی ازقبیل سرطان‌زایی، جهش‌زایی، سمیّت‌ عصبی، سمیّت‌ ایمنی و... در این جانداران می‌شوند. در کتاب مایکوتوکسین‌ها سعی برآن است که علاوه‌بر معرفی و طبقه‌بندی گونه‌های مهم قارچ‌های مایکوتوکسین‌زا و بیان اثرات نامطلوب و بیماری‌زایی مایکوتوکسین‌های سنتزی آن‌ها، روش‌های مختلف سم‌زدایی این متابولیت‌ها از موادغذایی و خوراک‌ها نیز بررسی شود. این کتاب مایکوتوکسین‌ها مشتمل‌بر ۹ فصل است که به‌منظور درک بهتر مطالب، در هر فصل تصاویر و جداول سودمندی ارائه شده است. 

کتاب مایکوتوکسین ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب می‌تواند منبع مفیدی برای مطالعهٔ دانشجویان در تمامی دوره‌های کارشناسی و مقاطع تحصیلات تکمیلی از جمله پزشکی، علوم (به‌ویژه رشته‌های زیست‌شناسی و میکروبیولوژی)، کشاورزی (به‌خصوص صنایع غذایی) و نیز مدرسان و پژوهشگران فعال در این حوزه‌ها باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۲۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان