دانلود و خرید کتاب راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت فائزه صحبایی
کتاب راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت اثر فائزه صحبایی

کتاب راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت

معرفی کتاب راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت

کتاب راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت بر اساس دستورالعمل‌های کشوری نوشتهٔ فائزه صحبایی، سیمین اسماعیل پور زنجانی، کژال خدامرادی و بهار سیفی است و انتشارات بشری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت

در کشور ما چند سالی است که مقولهٔ سلامت و بهداشت جای خود را به‌خوبی میان مسئولان و برنامه‌ریزان بهداشتی باز کرده و با درایت و آگاهی به این اصل که پیشگیری مقدم به درمان است، توجه عموم نیز به این موضوع جلب شده است. در این راستا دانشگاه‌های علوم پزشکی با تربیت افراد کارآمد و تهیهٔ کتاب‌های آموزشی و در راه سلامت و ارتقای بهداشت همگانی گام بر می‌دارند.

پدیدآورندگان این مجموعهٔ آموزشی نیز با استفاده از دستورالعمل‌های کشوری که هم‌اکنون در مراکز بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند سعی کرده پل ارتباطی مناسبی بین دانشجویان و کارآموزان بهداشتی و عرصه‌های بهداشتی در عمل به وجود آورند. این مجموعه راهنمای خوبی برای دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های بهداشتی و پیراپزشکی است تا اندوخته‌های تئوری و عملی خود را با استفاده از دستورالعمل‌های موجود به عرصه‌های عمل نزدیک کنند.

خواندن کتاب راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته‌های بهداشتی و پیراپزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهنمای آموزشی در کارآموزی بهداشت

«مراقبت‌های بهداشتی عبارت است از گروهی از خدمات ارائه‌شده به افراد خانواده‌ها و جوامع که توسط ادارات بهداشت و متخصصین بهداشتی با هدف ارتقا، حفظ پایش و افزایش سلامت انجام می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴۹ صفحه

حجم

۲۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۵۴۹ صفحه

قیمت:
۱۳۴,۰۰۰
تومان