دانلود و خرید کتاب پیشرفت های صورت گرفته در کاربردها پلاسمای سرد در ایمنی و نگهداری موادغذایی دانیلا برمودز-آگوئیر ترجمه سیدحمیدرضا ضیاءالحق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیشرفت های صورت گرفته در کاربردها پلاسمای سرد در ایمنی و نگهداری موادغذایی اثر دانیلا برمودز-آگوئیر

کتاب پیشرفت های صورت گرفته در کاربردها پلاسمای سرد در ایمنی و نگهداری موادغذایی

معرفی کتاب پیشرفت های صورت گرفته در کاربردها پلاسمای سرد در ایمنی و نگهداری موادغذایی

کتاب الکترونیکی «پیشرفت های صورت گرفته در کاربردها پلاسمای سرد در ایمنی و نگهداری موادغذایی» نوشتهٔ دانیلا برمودز آگوئیر با ترجمهٔ سیدحمیدرضا ضیاءالحق و اعظم اشرفی و ویرایش هانیه اسدپور فعال مشهد در انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد چاپ شده است. کتاب حاضر دربارهٔ فناوری پلاسمای سرد و کاربرد آن در صنعت غذاست و برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۰ چاپ و توسط مترجمان به فارسی برگردانده شده است.

درباره کتاب پیشرفت های صورت گرفته در کاربردها پلاسمای سرد در ایمنی و نگهداری موادغذایی

در سال‌‎های اخیر پلاسمای سرد به‌عنوان یک فناوری نوظهور معرفی شده است که می‎‌تواند یک روش مؤثر برای غیرفعال‌کردن میکروارگانیسم‎‌های بیماری‌‎زا و عوامل فساد باشد. بدون اینکه بر کیفیت غذا تأثیر بگذارد. پلاسمای سرد هنگامی ایجاد می‎‌شود که جریان الکتریکی در یک گاز خالص یا در مخلوطی از گازها اِعمال شود. گاز به انواع گونه‎‌های فعال تجزیه می‎‌شود و تابش پلاسما ایجاد می‎‌کند. این گاز تجزیه‌شده شامل پرتوِ فرابنفش، الکترون‎‌ها، پروتون‎‌ها، نوترون‎‌ها، رادیکال‎‌های آزادِ فعال و سایر ترکیبات وابسته به گاز ورودی است.

پلاسما یک فناوری غیر‎حرارتی درنظر گرفته می‎‌شود. این فنّاوری جدید مزایای بسیاری برای صنایع غذایی ارائه می‎‌دهد. برای مثال، در آن از آب استفاده نمی‌‎شود و فاقد باقی‎مانده یا پساب است، در مقایسه با سایر فناوری‌های ضد‎عفونی مقرون‌به‌صرفه است، هنگامی‎ که از هوای اتمسفری به‎‌عنوان گاز عامل استفاده می‎‌شود فاقد هرگونه مادهٔ شیمیایی است. کار با این روش آسان است، فرایندی غیرحرارتی است و یک فناوری سبز محسوب می‎‌شود. 

کتاب پیشرفت های صورت گرفته در کاربردها پلاسمای سرد در ایمنی و نگهداری موادغذایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان رشتهٔ صنایع غذایی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۲۰۰
تومان