دانلود رایگان کتاب سلامتی با ندود حوریه فولادی مهاجر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلامتی با ندود اثر حوریه فولادی مهاجر

کتاب سلامتی با ندود

انتشارات:نشر آرسس
امتیاز:
۲.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سلامتی با ندود

کتاب سلامتی با ندود نوشتهٔ حوریه فولادی مهاجر و ویراستهٔ حمیدرضا رضوانی اول است و نشر آرسس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سلامتی با ندود

در سرزمینی ناشناخته در جنگل تاریکی، موجودی به نام «دوداژدها» حکومت می‌کند. او فرمانده‌ای به نام «دود» دارد که با کمک هم و سربازانشان موجودات را به دود آلوده کرده‌اند؛ به وسیله گیاهانی که در دشت وارونه می‌روید و شیره‌هایش به خورد موجودات داده شده و دودش هوای جنگل تاریکی را پر کرده است. طلا و نقرهٔ فراوانی در سرزمین جنگل تاریکی پراکنده شده و دوداژدها که عاشق ثروت است موجودات را وادار می‌کند تا طلا و نقره‌ها را جمع کرده و تحویل او دهند و در برابر آن شیره دریافت کرده و دود کنند. موجودات که همگی دودی شده‌اند تنها فکرشان این است که زودتر طلای بیشتری را جمع کنند و دود کنند.

در این میان یک زوج که وظیفهٔ حمل گاری‌های طلای دوداژدها را بر عهده دارند صاحب فرزند می‌شوند. آنها دوست ندارند فرزندشان مانند بقیه موجودات آلوده به دود شود و کلبه‌شان را آتش می‌زنند و پنهانی فرزندشان را به جنگل سیب که در کنار جنگل تاریکی قرار دارد می‌برند و نام او را ندود می‌گذارند. ندود به مرور رشد می‌کند و نوجوانی نیرومند و پرقدرت می‌شود. او در این مدت از هوای پاک جنگل سیب تنفس کرده و میوه‌های جنگلی می‌خورده و از آب شفابخش چشمه می‌نوشیده است. یک شب که پدر و مادر ندود برای دیدار او آمده بودند سربازان دوداژدها متوجه می‌شوند و آنها را تعقیب می‌کنند و سر از کلبه‌ای در می‌آورند که در آن پنهان شده‌اند.

پدر ندود در آخرین لحظه ضربه‌ای به سربازی که قصد دستگیری ندود دارد می‌زند و او را فراری می‌دهد و ندود تا اعماق جنگل سیب می‌دود اما به ناگاه سر از غاری در می‌آورد که او را به شش هزار سال آینده پرت می‌کند و... .

در آنجا ندود با پسری آشنا می‌شود که از دست گروهی که می‌خواهند او را به مواد مخدر آلوده کنند فراری است. یاد وضعیت خود می‌افتد و اینکه موجودات سرزمینشان در چه وضعیتی به سر می‌برند و خونش به جوش می‌آید. او تصمیم می‌گیرد به پسر کمک کند و در این حین دوستانی پیدا می‌کند که حاضر می‌شوند با ندود به سرزمینش بیایند و او را از دست دوداژدها نجات دهند...

داستان کامل ندود را می‌توانید در کتاب «ندود و مبارزه در دشت وارونه» مطالعه کنید. 

و اما کتاب حاضر سرودهٔ خانم حوریه فولادی مهاجر برای ندود است. خواندن این اشعار برای کودکان اثربخشی فراوانی در ضمیر ناخودآگاه آنها داشته و امید است با خوانش چنین آثاری فرزندانمان را در برابر دود و آلودگی مواد مخدر واکسینه کنیم.

خانم «حوریه فولادی مهاجر» این شعر را به زیبایی سروده. چینش کلمات ساده و قابل فهم برای کودکان و کوتاهی جملات سبب می‌شود بچه‌ها خیلی زود با آن ارتباط گرفته و ریتم آهنگین آن را در ذهن بسپارند و از آن لذت ببرند. تصویرگری این کتاب توسط آقای حمیدرضا رضوانی اول انجام شده. مثل همیشه ساده و مینیمال و به دور از زرق و برق.

خواندن کتاب سلامتی با ندود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

حاتمی
۱۴۰۲/۱۱/۲۲

چرند. اصلا مناسب کودکان نیست واقعا انتظار دارین من برا بچه پنج ساله بخونم «نه به سیگار،نه به قلیون، نه به مواد، نه به افیون»

کاربر 8522799
۱۴۰۳/۰۱/۱۲

خیییییییییییییلی مفید بود

aila
۱۴۰۳/۰۱/۱۰

He was very sleepy

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
رایگان