دانلود و خرید کتاب خرسی، برگرد خانه! تامی سولر ترجمه محسن فرهادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرسی، برگرد خانه! اثر تامی سولر

کتاب خرسی، برگرد خانه!

نویسنده:تامی سولر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خرسی، برگرد خانه!

کتاب خرسی، برگرد خانه! نوشتۀ تامی سولر با ترجمۀ محسن فرهادی و ویرایش ابوذر مومنی‌زاده در انتشارات مهرسا به چاپ رسیده است. چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک خرس در خانۀ شما را می‌زند و نمی‌رود؟ تق تق. کی اونجاست؟ یک خرس! یک خرس پشمالو و دوستانه که نمی‌رود. مهم نیست چند بار یک پسربچۀ کوچک خاص سعی می‌کند به او بگوید که خرس‌ها به خانه‌ها تعلق ندارند، او همچنان برمی‌گردد تا زمانی که یک روز این کار را نمی‌کند. فقط آن موقع پسر متوجه می‌شود که چقدر خرس برایش مهم بوده و دلتنگش می‌شود. آیا او می‌تواند دوست خود را دوباره پیدا کند؟ این کتاب مصور و دوست‌داشتنی، مناسب ردۀ سنی کودکان است.

درباره کتاب خرسی، برگرد خانه!

داستانی خنده‌دار و غافلگیرکننده دربارۀ دو دوست غیرمنتظره. پسربچه‌ای در خانه‌اش نشسته است که در به صدا درمی‌آید. وقتی در را باز می‌کند یک خرس بزرگ را روبه‌روی خود می‌بیند. این خرس پشمالو و خنده‌دار به نظر می‌رسد و اصلاً ترسناک نیست. چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک خرس در خانۀ شما را می‌زند و نمی‌رود؟ آیا تا به حال دوستی داشته‌اید که گاهی اوقات اعصاب شما را به هم می‌ریزد و شما فقط می‌خواهید برود؛ اما وقتی رفت واقعاً دلتان برای او تنگ شود؟ این دقیقاً همان چیزی است که برای پسر کوچک در کتاب خرسی، برگرد خانه! گذشت.

پسر به خرس مؤدبانه می‌گوید خرس‌ها به خانه‌ها تعلق ندارند. برگرد خانه. خرس می‌رود؛ اما بارها و بارها برمی‌گردد. پسر نمی‌خواهد با خرس کاری داشته باشد حتی تابلویی نصب می کند که هیچ‌کس خانه نیست. خرسی قانع نمی‌شود تا اینکه پسر بالاخره فریاد می‌زند خرسی، برگرد خانه!

 او دیگر برنمی‌گردد و پسر بعد از چند روز واقعاً دلتنگش می‌شود و شروع به جست‌و‌جوی خرسی در همه‌جا می‌کند. اما آیا خرسی برمی گردد؟

خرسی، برگرد خانه! کتابی عالی است برای اینکه با صدای بلند برای بچه‌ها خواند. داستانی که بچه‌ها هم دوست دارند با شما بخوانند. داستانی شیرین در مورد پسربچه‌ای که فکر می‌کند می‌خواهد تنها باشد و اذیت نشود؛ اما وقتی می‌بیند به آرزویش رسیده است، از خود می‌پرسد آیا تنها بودن همان چیزی است که او واقعاً می‌خواست. کتاب با تعادل عالی میان متن و تصویر، داستانی طنز است. این کتاب، مصور و مناسب برای ردۀ سنی کودکان است. تصاویر کتاب خواندنش را بسیار لذت‌بخش می‌کند. دو شخصیت داستان به‌گونه‌ای هستند که سخت است که یکی را دوست نداشته باشید.

خواندن کتاب خرسی، برگرد خانه! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های کودک و والدین علاقه‌مند به خواندن داستان برای کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خرسی، برگرد خانه!

«روزی از روزها سروکله‌ی یک خرس جلوی در خانه پیدا شد. خیلی مؤدبانه به خرسی گفتم اجازه ندارد بیاید توی خانه. بعد گفتم: «خرسی، برگرد خانه‌ی خودت.» همین و بس»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۴۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۶,۶۰۰
تومان