دانلود و خرید کتاب رستوران پنجولی نیکولا کالتن ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رستوران پنجولی اثر نیکولا کالتن

کتاب رستوران پنجولی

معرفی کتاب رستوران پنجولی

کتاب رستوران پنجولی نوشتۀ نیکولا کالتن با ترجمۀ سمیه حیدری و ویرایش سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این داستان مصور و کارتونی، جلد چهارم از مجموعۀ جسپر و اسکراف و مناسب برای ردۀ سنی بالای ۷ سال است. جسپر و اسکراف که عاشق غذا هستند یک رستوران به اسم رستوران پنجولی راه انداخته‌اند که ساندویچ ژامبون تنوری معروفی دارد. یک روز آن‌ها متوجه می‌شوند کسی به رستوران آن‌ها نمی‌آید. لیدی کاترلی و سوفیستیکات رستوران خودشان را باز کرده‌اند و همۀ مشتریان جسپر و اسکراف را گرفته‌اند! حالا آن‌ها برای بازگرداندن مشتریان باید چکار کنند؟

درباره کتاب رستوران پنجولی

داستان مصور و کارتونی رستوران پنجولی جلد چهارم از مجموعۀ جسپر و اسکراف و مناسب برای ردۀ سنی بالای ۷ سال است.

جسپر یک گربه است، از آن گربه‌هایی که همیشه دوست داشت به رستوران‌های شیک‌وپیک برود و غذاهای جدید امتحان کند. اسکراف یک هاپو است. او عاشق خوردن است و مزۀ کاراملی نمکی را از هر چیزی بیشتر دوست دارد. کیک کاراملی نمکی با میلک‌شیک کاراملی نمکی، خوراکی موردعلاقه‌اش است. این دو که جانشان برای خوراکی درمی‌رود عاقبت خودشان یک رستوران راه می‌اندازند و اسمش را رستوران پنجولی می‌گذارند. رستوران آن‌ها خیلی زود معروف شد؛ چون با همه فرق داشت. آنجا کیک محبوب اسکراف را هم سرو می‌کردند.

علت تفاوت رستوران آن‌ها در ساندویچ خوشمزه‌ای بود که طرز تهیه‌اش متعلق به خودشان بود. لنگۀ ساندویچ ژامبون تنوری آن‌ها هیچ‌جا پیدا نمی‌شد. این ساندویچ محشر با لیموناد سرو می‌شد و راز خوشمزگی‌اش هم علاوه بر سس پنیر همین نوشیدنی بود.

یک روز جسپر متوجه می‌شود که رستوران تقریباً خالی است. او غوغایی را بیرون از پنجره می‌بیند. وقتی به آن طرف خیابان می‌رود تا ببیند چه خبر است، متوجه می‌شود که لیدی کاترلی و سوفیستیکات رستوران خودشان را باز کرده‌اند و همۀ مشتریان جسپر و اسکراف را گرفته‌اند! آیا کاری وجود دارد تا آن‌ها بتوانند برای بازگرداندن مشتریان خود انجام دهند؟ به این دو موجود بامزه بپیوندید تا ببینید چطور دوستی، عزم راسخ و همکاری را با هم پیش می‌برند.

کتاب رستوران پنجولی مناسب برای این است که با صدای بلند خوانده شود، تصاویر رنگی دارد که آن را مناسب برای خوانندگان در این سن می‌کند. همچنین کتابی سرگرم‌کننده است. جسپر و اسکراف خنده‌دار هستند. این دو دوست در هر وضعیتی انعطاف‌پذیر و مدبر هستند. طراحی شخصیت‌های حیوانات، صفحه‌های کتاب را رنگارنگ و بامزه کرده است.

خواندن کتاب رستوران پنجولی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های کودک و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۶۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان