دانلود و خرید کتاب آموزه های راز خوشبختی محمودرضا صادقی طجر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزه های راز خوشبختی اثر محمودرضا صادقی طجر

کتاب آموزه های راز خوشبختی

معرفی کتاب آموزه های راز خوشبختی

کتاب «آموزه های راز خوشبختی» نوشتۀ محمودرضا صادقی طجر است و میراث ماندگار آن را منتشر کرده است. این کتاب ۴۵ آموزه پیرامون خوشبختی را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب آموزه های راز خوشبختی

ازآنجاکه محمودرضا صادقی طجر، نویسنده کتاب آموزه‌های راز خوشبختی، در زندگی سختی‌ها و مشکلات فراوان دیده و رنج‌های بسیار کشیده است، همواره در پی جواب، راه‌حل مشکلات و دستیابی به خوشبختی بوده است. او بررسی‌ها و تحقیقات زیادی پیرامون خوشبختی انجام داده و تمامی اطلاعاتش را در کتاب آموزه‌های راز خوشبختی جمع‌آوری کرده است تا خوانندگان به‌ویژه نوجوانان بتوانند از آن بهره ببرند و به این مهم دست یابند که انسان، حتی در بدترین شرایط زندگی هم می‌تواند تصمیم بگیرد که شاد باشد. در انتهای کتاب آموزه‌های راز خوشبختی، گفتار بزرگان، دانشمندان و افکار بزرگان شرق و غرب جهان از ملیت‌های مختلف در مورد خوشبختی گنجانده شده است.

کتاب آموزه‌های راز خوشبختی شامل ۴۵ آموزه می‌شود. برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: ارزش وقت، رنج زندگی ما از کجاست؟ از انتقادگر تشکر کن، لبخند معجزه می‌کند، فرض کن بدتر می‌شد! از خودت شروع کن! شما راست می‌گی! به کسی نگو! سخت می‌گیرد جهان، بی‌علاج را علاج نکن، زیاد به مرگ فکر نکن، خودش میاد! سهم من، زندگی تلخ است و شیرین! انسان‌ها یک‌جور نیستند! دنیای ناقص را بپذیریم کامل‌کردنش کار" پیل" است و بی‌هدفی افسردگی می‌آورد.

خواندن کتاب آموزه های راز خوشبختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری را پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزه های راز خوشبختی

«۱) ما باید به‌جای شکایت از نسل جوان و ناراحت شدن از رفتار آنان، و ایجاد ناراحتی دائم بین خودمان و آنها، با یک دید واقع‌بینانه و منطقی و با تفاهم به مسائل بنگریم، تا کمتر خودخوری کنیم و کمتر دچار استرس شویم.

۲) از اینکه روزبه‌روز به‌سوی پیری، ناتوانی، مریضی، بازنشستگی، بیکاری و بی‌خاصیتی می‌رویم، ناراحت نشویم.

۳) بپذیریم که همۀ انسان‌ها شامل این قانون لایتغیر طبیعت هستند و دلیل اینکه من و شما استثنا باشیم وجود ندارد.

۴) واقعیت‌ها را قبول کنیم و به جنگ بیهوده که جز شکست و سرخوردگی، نتیجه‌ای ندارد، نرویم.

۵) اینکه جامعه بشری و جامعهٔ ما، همواره از یک حالت به حالت دیگر، از یک افراط به‌سوی تفریط و دوباره از تفریط به‌افراط برمی‌گردد، ولی درعین‌حال، در حرکت و تغییر به پیشروی است.

۶) اینکه مسجدها از جوانان خالی است هم از این قانون جبر زمان، مستثنی نیست؛ ولی هنوز ز امید تغییر به بهبود هست و به قول حافظ: "دائماً یکسان نماند حال دوران، غم مخور! "»

نظرات کاربران

کاربر 8697683
۱۴۰۳/۰۳/۲۶

این کتاب مناسب جوانان هست و تجربه استاد اندیشمند و متفکر در طی سالیان دراز زندگی در کشورهای مختلف را می‌رساند. پیشنهاد میکنم به عنوان هدیه و کادو برای دوستان و عزیزانتان تهیه بفرمائید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان