دانلود و خرید کتاب انرژی خورشیدی محمودرضا گلزاریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انرژی خورشیدی اثر محمودرضا گلزاریان

کتاب انرژی خورشیدی

معرفی کتاب انرژی خورشیدی

کتاب انرژی خورشیدی نوشتهٔ محمودرضا گلزاریان و ویراستهٔ مهدی خجسته پور و مصطفی قندهاری است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب معرفی سامانه‌ها و فرایندهای نیروگاهی و غیرنیروگاهی انرژی خورشیدی است.

درباره کتاب انرژی خورشیدی

خورشید منبع انرژی بسیار فراوان (تقریباً بی‌انتها)، بسیار ارزان (تقریباً رایگان)، پاک و در دسترس است. دریافت و جذب گرما و نور خورشید و تبدیل آن به انرژی، بسیار اقتصادی است و بهره‌برداری از این انرژی، بدون تولید آلودگی‌های محیط‌زیستی است. در این کتاب به اهمیت انرژی خورشیدی در میان منابع انرژی، مفاهیم و دانش پایه‌ای دربارۀ انرژی خورشیدی، ویژگی‌های خاص این انرژی و موارد متعددی از شیوه‌‎های جذب و استفاده از انرژی خورشیدی به‌صورت‌ نیروگاهی و غیرنیروگاهی (خانگی و تجاری) پرداخته شده است. علاوه‌براین، برخی ابزارها و نرم‌افزارهای محاسباتی و مدیریتی انرژی خورشیدی نیز معرفی شده‌اند.

خواندن کتاب انرژی خورشیدی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این کتاب، دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی رشته‌های مهندسی و گرایش‌های انرژی‌های تجدیدپذیر و تبدیل انرژی هستند. درعین‌حال، مطالب کتاب به‌گونه‌‎ای ‎است که می‌‎تواند برای علاقه‌مندان به مبحث انرژی خورشیدی که پیش‌زمینه تخصصی ندارند نیز مفید باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۴۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان