دانلود و خرید کتاب مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری النور بهمانی ترجمه علی اصغر روح الامین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری اثر النور بهمانی

کتاب مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری

معرفی کتاب مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری

کتاب «مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری» نوشتۀ النور بهمانی و ترجمۀ علی اصغر روح الامین و شیوا فرامیدی است و انتشارات نسل روشن آن را منتشر کرده است. این کتاب منبع مفیدی در حوزۀ اصول مدیریت مالی برای کارآفرینان و علاقه‌مندان به ورود به این حوزه است.

درباره کتاب مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری

کتاب‌های متعدد و دوره‌های زیادی دررابطه‌با مدیریت مالی وجود دارد که صرفاً اطلاعاتی عمومی در مورد راه‌اندازی یک شرکت مبتنی بر فناوری ارائه می‌کند. کتاب مدیریت مالی برای استارت‌آپ‌های فناوری مهارت اصلی برای اعمال دانش مالی در استارت‌آپ را ارائه می‌کند و حاوی فوت‌وفن‌های کاربردی حسابداری و مالی مخصوص استارت‌آپ‌های فناوری است.

کتاب مدیریت مالی برای استارت‌آپ‌های فناوری رویکردی عملی دارد و بر مهارت‌های کاربردی مالی و مدیریتی مرتبط با شرکت‌های فناوری تمرکز کرده است. در واقع این کتاب مسائل مالی که استارت‌آپ‌ها در دنیای واقعی با آن روبه‌رو می‌شوند را توضیح می‌دهد و هوش مالی مخاطبانش را برای راه‌اندازی و رشد یک شرکت مبتنی بر فناوری تأمین می‌کند. از طریق کتاب مدیریت مالی برای استارت‌آپ‌های فناوری، بهترین مسیرهای مالی برای هدایت یک استارت‌آپ معرفی می‌شود و همین نکته موفقیت و پیشرفت هرچه بیشتر آن را به دنبال خواهد داشت.

فهرست مطالب کتاب مدیریت مالی برای استارت‌آپ‌های فناوری عبارت است از: «مقدمه»، «فصل اول: اکنون زمان آن رسیده است»، «فصل دوم: استارت‌آپ‌های فناوری چه تفاوتی با بقیه دارند»، «فصل سوم: ارزیابی فروش استارت‌آپ‌ها»، «فصل چهارم: تحلیل مالی استارت‌آپ‌ها»، «فصل پنجم: تحلیل پیشرفت استارت‌آپ‌ها»، «فصل ششم: اهمیت نقدینگی»، «فصل هفتم: چقدر برای شما ارزش دارد؟»، «فصل هشتم: نظارت بر رشد استارت‌آپ».

خواندن کتاب مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌و کار و همچنین کارآفرینان و دوستداران ورود به حوزۀ استارت‌آپ‌های فناوری پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مدیریت مالی برای استارت آپ های فناوری

«روزبه‌روز تعداد شرکت‌های جدید در عرصۀ فناوری افزوده می‌شود. این شرکت‌های جدید بر نوآوری‌های فنی تمرکز دارند و تک‌تک آن‌ها زادۀ ایدۀ خلاق و جدیدی هستند که گرچه همین ایده، جرقۀ تأسیس آن‌ها بوده؛ اما تکیه بر آن برای رسیدن به موفقیت کافی نیست. در واقع کسب‌وکارهای فنی فقط با داشتن ایده‌هایی در زمینۀ فناوری نمی‌توانند به موفقیت دست یابند،‌بلکه باید بتوانند از پس اجرای هوشمندانۀ این ایده‌ها نیز برآیند. خواندن این کتاب به شما در رسیدن به درک و آگاهی مالی لازم برای در دست‌گرفتن کنترل و توسعۀ شرکت نوپای فناوری خود کمک به سزایی می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۲۹۰,۰۰۰
تومان