دانلود و خرید کتاب مطالعات دز-پاسخ در محیط نرم افزار R با استفاده از بسته drc علی اصغر چیت بند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مطالعات دز-پاسخ در محیط نرم افزار R با استفاده از بسته drc اثر علی اصغر چیت بند

کتاب مطالعات دز-پاسخ در محیط نرم افزار R با استفاده از بسته drc

معرفی کتاب مطالعات دز-پاسخ در محیط نرم افزار R با استفاده از بسته drc

کتاب مطالعات دز-پاسخ در محیط نرم افزار R با استفاده از بسته drc نوشتهٔ علی اصغر چیت بند و مهدی نصیری محلاتی و محمدحسن راشد محصل و ویراستهٔ مهدی راستگو و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب مفاهیم و آنالیز داده‌ها در علوم علف‌های هرز و سم‌شناسی محیطی است.

درباره کتاب مطالعات دز-پاسخ در محیط نرم افزار R با استفاده از بسته drc

آنالیز دُز-پاسخ به‌عنوان موضوعی مهم و مورد توجه بسیاری از کاربران نرم‌افزار R در رشته‌های مختلف ازجمله زیست‌شناسی، کشاورزی، شیمی، سم‌شناسی محیطی و پزشکی قرار گرفته است. در حال حاضر، زبان برنامه‌نویسی آماری R و محیط گرافیکی آن RStudio پیشرفته‌ترین چهارچوب در زمینۀ دُز- پاسخ را فراهم کرده و با توجه به نبود یک منبع جامع در کشور به‌عنوان راهنمای مناسب برای اجرای آن، کتاب حاضر این خلأ را پوشش داده است و قابلیت تبدیل به یک منبع قدرتمند استاندارد جهت تحلیل مسائل دُز- پاسخ را دارد.

کتاب مطالعات دز-پاسخ در محیط نرم افزار R با استفاده از بسته drc دارای رویکرد مبتنی بر مثال است و به خوانندگان اجازه می‌دهد تا هر مرحله از آنالیز مطالعات تشریح‌شده را دوباره انجام دهند. این رویکرد خوانندگان را قادر می‌سازد تا مدل‌ها را برای بررسی مشکلات خود به کار گیرند و به تفسیر آنها بپردازند. همچنین این کتاب یک منبع با ارزش هم برای افراد مبتدی در مطالعات دُز- پاسخ و هم به‌عنوان یک مرجع برای افرادی است که قبلاً با مدل‌ها و مفاهیم دُز- پاسخ آشنا هستند و می‌خواهند این مدل‌ها را در R برازش دهند. 

خواندن کتاب مطالعات دز-پاسخ در محیط نرم افزار R با استفاده از بسته drc را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این مجموعه می‌‌‌تواند برای کلیۀ محققان علاقه‌مند به مسائل دُز-پاسخ، دانشجویان، کارشناسان، پژوهشگران صنایع آفت‌کش‌ها، استادان و متخصّصان محترم در محیط‌های دانشگاهی و سازمان تحقیقات و آموزش کشاورزی کشور بسیار مفید باشد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان