دانلود و خرید کتاب شگفتی های پنهان زندگی گائور گوپال داس ترجمه کامیار عسکری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شگفتی های پنهان زندگی اثر گائور گوپال داس

کتاب شگفتی های پنهان زندگی

معرفی کتاب شگفتی های پنهان زندگی

کتاب شگفتی های پنهان زندگی نوشتهٔ گائور گوپال داس و ترجمهٔ کامیار عسکری و ویراستهٔ سارا بحری است و کتاب کوله پشتی آن را منتشر کرده است. زندگی را به دوش نکشید، بر آن سوار شوید!

درباره کتاب شگفتی های پنهان زندگی

گائور گوپال داس و دوست ثروتمندش، هری، در حال تلاش برای خلاصی از ترافیک سنگین خیابان بمبئی، در خصوص جنبه‌های مختلف زندگی صحبت می‌کنند، از موقعیت‌های متنوع پیش روی آدمی در طول زندگی گرفته تا پیدا کردن هدف اصلی زیستن و کلید شادی ابدی در زندگی.

به هرحال اگر به دنبال مستحکم‌تر کردن روابطتان هستید، توانایی واقعی‌تان را جست‌وجو می‌کنید و در تلاشید که بدانید چطور می‌توان خوب کار کرد و حتی خود را وقف جهان اطراف کرد، گائور گوپال داس با درک دقیقی از این جنبه‌های زندگی، برای شما سفری دورودراز و فراموش‌نشدنی تدارک دیده است.

داس یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین راهبان و معلمان زندگی است که تجربه و دانشش را با میلیون‌ها نفر به اشتراک گذاشته است. کتاب اول او، شگفتی‌های پنهان زندگی، تجارب و درس‌هایش را از زندگی در کتابی لذت‌بخش و پرمعنا گرد آورده است که به شما کمک می‌کند خود را با زندگی ایدئالتان هم‌مسیر کنید.

خواندن کتاب شگفتی های پنهان زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با آموزه‌های هندی آشنا شوید و آن‌ها را در زندگی به کار بگیرید این کتاب را حتما بخوانید.

درباره گائور گوپال داس

گائور گوپال داس فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی الکترونیک از دانشگاه مهندسی پونِی است. پس از حضور کوتاه‌مدت در شرکت اچ‌پی، تصمیم گرفت راهب شود و در معبد آشرام در مرکز بمبئی ساکن شد. او بیست‌ودو سال آنجا حضور داشت، دوره‌های فلسفهٔ تاریخ باستان و روان‌شناسی معاصر را گذراند و توانست به‌عنوان معلم به هزاران شهر سفر کند.

گائور گوپال داس از سال ۲۰۰۵ تصمیم گرفت به سرتاسر دنیا سفر کند و علم و دانشش را در اختیار بسیاری از مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز خیریه قرار دهد. در سال ۲۰۱۶، شهرت او به‌واسطهٔ حضور در فضای اینترنتی افزایش یافت. میلیون‌ها بازدید از صحبت‌های او در شبکه‌های مجازی، با استقبال مخاطبان همراه شد و تأثیر زیادی در زندگی بسیاری از مردم داشت. در حال حاضر او یکی از معروف‌ترین راهبان در دنیاست و از سوی انجمن دانشجویان هندی لقب «رهبر ایدئال معنوی هندوی جوان» به او اعطا شد.

از او علاوه‌بر این کتاب، راه‌ورسم راهب شدن هم در سال ۲۰۲۰ به چاپ رسیده است.

بخشی از کتاب شگفتی های پنهان زندگی

«فکر می‌کنید بدترین بیماری‌ای که ممکن است به آن مبتلا شد چیست؟ برای بیشتر مردم، سرطان بدترین بیماری است، ولی شاید به ذهنشان هم خطور نکند که سرطان سراغ جوان‌ها هم می‌آید. پروفسور پیتر ساسینی می‌گوید: «سرطان اساساً بیماری کهن‌سالان است و بیش از شصت‌درصد از مبتلایان، سنی بیشتر از شصت‌وپنج سال دارند.» این بیماری برای افراد مسن است. باوجوداین، این مورد شامل دوستم نمی‌شود که دختر چهارونیم‌ساله‌اش به سرطان مبتلا شد. دختر او گاندارویکا بود که گرفتار یکی از تومورهای شناخته‌شده در انسان‌ها شده بود. لنفوم بورکیت یا تومور بورکیت سرطانی.

پدر گاندارویکا، آقای موکوند شابناگ که دوست صمیمی من است داستانش را این‌چنین برایم شرح داد: «دکتر بعد از معاینهٔ دخترم گفت: "انگار یک لامپ داخل شکمش باشه. داره بزرگ‌تر می‌شه." دکتر کمی مکث کرد، به صفحهٔ کامپیوترش خیره شد و یکسری نکته رو به‌سرعت یادداشت کرد. بعد به من گفت: "نمی‌خوام نگرانت کنم." این کلمات برای نگران کردن هرکسی کافیه. من دندون‌پزشک حرفه‌ای هستم و کاملاً با این جملات آشنایی دارم. وقتی به کسی می‌گیم که این کار ممکنه کمی دردناک باشه، در واقعیت خیلی درد داره. دکتر دخترم ادامه داد: "نمی‌خوام نگرانت کنم ولی ازاونجایی‌که دخترتون دردی توی شکمش احساس می‌کنه، باید توی بیمارستان مراقب اون باشیم."

«موقعی که دکتر با تلفن همراهش مشغول هماهنگی‌های لازم بود بهش گفتم مشکلی نیست. می‌تونیم دخترم رو بستری کنیم. فکر می‌کنم خیلی خوش‌خیال بودم که این سؤال رو پرسیدم: "نامهٔ درخواست بستری رو برامون پست می‌کنین؟ چقدر طول می‌کشه؟" و دکتر گفت: "نه، منظورم اینه که اون باید همین حالا بستری بشه!" با استرس به دکتر نگاه کردم. بعد از جلسه با دکتر، کلی برنامهٔ مختلف داشتیم ولی تعجیل توی بستری کردن و ضرورت اون که کاملاً توی چهرهٔ دکتر مشخص بود این پیام رو به من رسوند که قضیه خیلی جدیه و باید همین الان انجام بشه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲۶۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
۲۷,۶۵۰
۳۰%
تومان