دانلود و خرید کتاب جادوی هوش هیجانی گلی حیات داودی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی هوش هیجانی اثر گلی حیات داودی

کتاب جادوی هوش هیجانی

معرفی کتاب جادوی هوش هیجانی

کتاب جادوی هوش هیجانی نوشتۀ گلی حیات داودی در انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است. این کتاب که مربوط به خودیاری و در حوزۀ روانشناسی عمومی قرار دارد موضوع هوش هیجانی، اهمیت پرورش آن از دورۀ کودکی و تأثیرات آن بر کیفیت روابط اجتماعی، زندگی زناشویی، تحصیلی و حرفه‌ای بررسی و در پایان تست هوش هیجانی بار و اهمیت آن بررسی شده است.

درباره کتاب جادوی هوش هیجانی

کتاب جادوی هوش هیجانی در حوزۀ خودیاری و روانشناسی عمومی قرار دارد. دوران کودکی نقش مهمی در شکل‌گیری هوش هیجانی دارد. این نوع هوش، موضوعی ذاتی نیست که در زمان تولد انسان در او شکل بگیرد، بلکه باید در طول زندگی پرورش داده و تقویت شود. این موضوع تأثیرهای مثبت و مستقیمی بر افزایش سلامتی، روابط مؤثر در زمینه‌های عاطفی، تحصیلی و حرفه‌ای دارد. با آگاهی از این موضوع و ارتقای هوش هیجانی می‌توان گامی مؤثر برای رسیدن به اهداف خود برداریم. 

کتاب جادوی هوش هیجانی در ۵ فصل تدوین شده است. در فصل اول با عنوان «همه‌چیز دربارۀ هوش هیجانی»، تعریف هوش، انواع آن، مشخصه‌های هوش عاطفی و تفاوت میان هوش هیجانی و هوش عقلی ارائه شده است. فصل دوم با عنوان «هوش هیجانی و مغز»، تفاوت میان هوش هیجانی و منطقی، علت‌های نیاز به هوش هیجانی، تفاوت جنسیتی در هوش هیجانی، ویژگی‌های افراد با هوش هیجانی بالا و راه‌های افزایش آن بررسی شده است. در فصل سوم با عنوان «هوش هیجانی در کودکان و نوجوانان»، هوش هیجانی در کودکان، کلید افزایش هوش هیجانی در کودکان، نقش پدر در این موضوع، مقایسۀ هوش هیجانی در کودکان پرورشگاهی و کودکان عادی و همچنین هوش هیجانی در کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم و رابطۀ هوش هیجانی با بیش‌فعالی بررسی شده است. فصل چهارم با عنوان «تأثیرات هوش هیجانی بر ابعاد مختلف زندگی» به موضوع رابطۀ هوش هیجانی با خلاقیت، کیفیت روابط اجتماعی، زندگی زناشویی، اعتیاد جنسی و مواد مخدر، پیشرفت تحصیلی، رهبری، افسردگی، قلدری و خودکشی پرداخته است. فصل پنجم با عنوان «نمی‌توانید احساساتتان را در خانه جا بگذارید»، موضوع افزایش هوش هیجانی با موسیقی، تأثیر هوش هیجانی بر کارآفرینی، رابطۀ هوش هیجانی با نوع تیپ شخصیتی، تست هوش هیجانی بار و اهمیت آن بررسی شده است.

خواندن کتاب جادوی هوش هیجانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های مرتبط با خودیاری و روانشناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۳ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان