دانلود و خرید کتاب با روش پدر پولدار پولدار شوید رابرت کیوساکی ترجمه علی خوروش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با روش پدر پولدار پولدار شوید اثر علی  خوروش

کتاب با روش پدر پولدار پولدار شوید

معرفی کتاب با روش پدر پولدار پولدار شوید

«با روش پدر پولدار پولدار شوید» نوشته‌ی رابرت کیوساکی(-۱۹۴۷) سخنران انگیزشی و آموزگار مهارت‌های کسب و کار است.

کیوساکی در توضیح این کتاب خود چنین می‌گوید:

راه‌های خیلی زیادی برای رسیدن به ثروت وجود دارد. برنده شدن در قرعه‌کشی یا مسابقات تلویزیونی تنها دو مثال هستند. شما می‌توانید با خساست، کلاه‌برداری و یا ازدواج با یک فرد ثروتمند نیز پولدار شوید. خیلی‌ها با جدیت دنبال این هستند که با یک ثروتمند ازدواج کنند. حواس‌تان جمع باشد: هر کدام از راه‌های ثروتمند شدن هزینه‌ای دارد و این هزینه، همیشه قابل‌سنجیدن با پول نیست.

در مسابقات تلویزیونی و قرعه‌کشی یک اکثریت عظیم دست‌خالی صحنه را ترک می‌کنند که این خود یک هزینه‌ی گزاف است. راه‌های خیلی بهتری هم برای پولدار شدن وجود دارد ولی اکثر مردم حاضر به پرداخت هزینه‌ی آن‌ها نیستند. درواقع راه‌های تضمین‌شده‌ای برای رسیدن به ثروت وجود دارد ولی باز هم مشکل، پرداخت هزینه است؛ و به همین خاطر است که در ثروتمندترین کشور دنیا تنها یک‌درصد مردم ثروتمند می‌شوند

من در این کتاب به بحث پیرامون راه‌های پولدار شدن بدون خساست، ‌کلاه‌برداری و یا نیاز به ازدواج با یک ثروتمند خواهم پرداخت. ولی یک هزینه‌ای وجود دارد و همان‌طور که پدر پولدار گفت: «هزینه‌ی هر چیزی را نمی‌توان با پول سنجید.» من در این کتاب نه‌تنها پاسخ مناسب بلکه هزینه‌ای که خودم پرداختم را با شما در میان خواهم گذاشت. اگر از پاسخ من یا پاسخ‌های پدر پولدار خوش‌تان نیامد فراموش نکنید که همیشه راه‌های زیادی برای پولدار شدن هست. همیشه یک قرعه‌کشی جدید و یک مسابقه‌ی دیگر وجود دارد که در آن می‌پرسند: «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود؟»

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

M
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

کتاب صوتی رو هم بزارید لطفا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۶۰۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان