دانلود و خرید کتاب بازاریاب دیجیتال شو گیل گیلدنر ترجمه فاطمه تسلیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریاب دیجیتال شو اثر گیل گیلدنر

کتاب بازاریاب دیجیتال شو

معرفی کتاب بازاریاب دیجیتال شو

کتاب بازاریاب دیجیتال شو نوشتۀ گیل گیلدنر و آنیا گیلدنر است و با ترجمۀ فاطمه تسلیمی در انتشارات دیده بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است. برخی از سرفصل‌های این کتاب عبارتند از: بهینه‌سازی موتور جستجوگر، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک، بازاریابی رسانۀ اجتماعی و بازاریابی ایمیلی.    

درباره کتاب بازاریاب دیجیتال شو

همۀ ما آرزو داریم که کسب‌وکار موفقی داشته باشیم، به‌خصوص در زندگی ماشینی و جامعۀ امروزی که رقابت بسیار شدیدی در آن وجود دارد. شاید داشتن یک برنامۀ راهبردی بتواند مسیر ما را برای داشتن یک کسب‌وکار موفق هموارتر کند. ممکن است خیلی از ما، ایده‌ها و برنامه‌های خوبی برای شروع یک کسب‌وکار داشته باشیم و اقداماتی نیز در این راستا انجام داشته باشیم، اما تا زمانی که برنامه‌ریزی منظمی صورت نگیرد،  نمی‌توانیم به موفقیت برسیم. در دنیای امروز کسب‌وکار دیجیتالی حرف اول را می‌زند و با کسب‌وکار سنتی تفاوت بسیار زیادی دارد.

امروزه با افزایش دسترسی به شبکه جهانی اینترنت، تغییرات گسترده‌ای در عرصۀ فروش صورت گرفته است و اکثر کسب‌وکارها تحت‌تاثیر آن قرار گرفته‌اند. این روزها عبارت بازاریابی دیجیتالی زیاد شنیده می‌شود و این مفهوم همان چیزی است که کسب‌وکارها را وادار به حفظ سهم فروش خود و جذب مشتریان می‌کند. بسیاری از مردم امروز خرید‌های خود را اینترنتی انجام می‌دهند، یا قبل از خرید یک کالا آن را در اینترنت پیدا می‌کنند و درمورد آن تحقیق می‌کنند. شاید بتوان گفت که روش‌های سنتی و پیشین کسب‌وکار دیگر چندان رونقی ندارد. بازاریابی دیجیتال اصولا به تمام امور انجام شده در فرایند بازاریابی گفته می‌شود که در بستر اینترنت و از طریق شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جستجو، ایمیل و... صورت می‌گیرد. کتاب بازاریاب دیجیتال شو دربارۀ کسب‌وکار دیجیتال اطلاعاتی مفید و ارزشمند ارائه می‌دهد و به خوانندگان آموزش می‌دهد که چطور به یک بازاریاب موفق تبدیل شوند.  

خواندن کتاب بازاریاب دیجیتال شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به تمامی افرادی که به دنبال پیشرفت کسب‌وکار خود هستند، پیشنهاد می‌شود. 

بخشی از کتاب بازاریاب دیجیتال شو

«اما بازاریابی کردن با فروش متفاوت است. چرا که ما با دو واژۀ کاملا متفاوت سروکار داریم. فروش چیزی به معنای مبادلۀ میان دو کالا (به‌طور مثال، در ازای فروش یک قرص نان پولی دریافت می‌کنید) است. اما بازاریابی بخشی از فرایندی است که به مردم دربارۀ مزۀ نان‌هایتان اطلاع می‌دهد. درواقع نان را جلوی چشم مردم می‌آورد و آن‌ها را برای خرید قانع می‌کند. به‌نظر من می‌توان کلمۀ بازاریابی را در چهار کلمه خلاصه کرد: فروش کالا با داستان‌ها. داستان – داستانی که از طریق آن چیزی را می‌فروشید – را می‌توان با شیوه‌های مختلف تهیه کرد. می‌تواند توصیفی باشد و تمام مباحث مهم دربارۀ نان را پوشش دهد؛ مثل گندمی که در تولید آن استفاده شده است، میزان کالری یا سلامت آن. می‌تواند احساسی باشد؛ اینکه دستورالعمل پخت آن از کجا آمده است، چه بویی دارد یا از کدام فرهنگ نشات گرفته است. یا اینکه می‌تواند کاملا متمرکز بر برند کالا باشد، چه‌کسی این نان را پخته است؟ چیز دیده نشده‌ای در دنیا وجود ندارد. بازاریابی دیجیتال، آخرین کلام تولیدکننده‌ای است که اسامی محصولات خود را در بازار سنتی فریاد می‌زند. جایگاه بازاریابی در اینترنت است و نه در خیابان‌های شلوغ و کثیف مصر باستان.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۸ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۵۰%
تومان