دانلود و خرید کتاب بازی سازی با Game Maker مهندس محمود خاوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازی سازی با Game Maker اثر مهندس محمود خاوریان

کتاب بازی سازی با Game Maker

انتشارات:نشر روزاندیش
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازی سازی با Game Maker

کتاب «بازی سازی با Game Maker» نوشتۀ مهندس محمود خاوریان است و نشر روزاندیش آن را منتشر کرده است. این کتاب ساخت ۵ بازی جذاب را آموزش می‌دهد.

درباره کتاب بازی سازی با Game Maker

کتاب بازی‌سازی با Game Maker ، خوانندگان را به صورت قدم‌به‌قدم و تصویری، با مراحل ساخت ۵بازی جذاب آشنا می‌کند. بازی‌هایی که در این کتاب معرفی شده‌اند به ترتیب بازی پینگ‌پنگ، بازی میوه‌ها، بازی تیرانداز متحرک، بازی هزارتو، جَنگ تانک‌ها نام دارند. خوانندگان بهتر است بازی‌ها را به ترتیبی که در کتاب آمده، دنبال کرده و بسازند. به دلیل اینکه برای مثال در اولین بازی که بازی پینگ‌پنگ است، مقدمات بازی‌سازی با گیم میکر نیز آموزش داده شده و در بازی آخر که بازی جَنگ تانک‌هاست، به دلیل آشنایی مخاطب با مطالب قبلی، محتوای تکراری و البته جزئی نیامده است. محمود خاوریان، نویسندۀ کتاب بازی‌سازی با Game Maker، هر ۵ بازی آموزش داده شده را تست کرده است. او تلاش کرده تا کتابی را تدوین کند که مبنای آن بر آموزش کاربردی باشد، محمود خاوریان ابتدا یک بازی را تعریف می‌کند سپس برای ساخت آن، از امکانات مختلف گیم میکر استفاده کرده و این نرم افزار را آموزش می‌دهد، طوری که مخاطب، تنها با یک سری اطلاعات تئوری روبرو نمی‌شود، بلکه همراه با استفاده‌کردن از ابزارها، اطلاعاتی نیز درباره آنها کسب می‌کند تا اگر قصد ساخت بازی‌های بیشتری بدون استفاده از کتاب را داشته باشد، بتواند از عهدۀ انجام آنها بربیاید.

کتاب بازی‌سازی با Game Maker یکی از کتاب‌های آموزش بازی‌سازی و مناسب دانش‌آموزان است و می‌تواند ضمن آموزش ساخت نرم‌افزار محبوب گیم میکر، آن‌ها را به کامپیوتر و یادگیری روش‌های استفادۀ کاربردی از آن علاقه‌مند کند. در این کتاب، روش ساخت بازی با نرم‌افزار game maker نسخه ۸ آموزش داده شده است.

خواندن کتاب بازی سازی با Game Maker را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانش‌آموزان و علاقه‌مندان به بازی‌سازی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازی سازی با Game Maker

 «آبجکت bat-right برای اینکه تست شود، باید قادر به حرکت به بالا و پایین باشد. برای این کار، ما احتیاج به اتاق room داریم. اتاق چیزی است که خیلی‌ها آن را به‌عنوان مرحله level در بازی‌های کامپیوتری می‌شناسند. اتاق‌ها در گیم میکر شامل تمام آبجکت‌هایی هستند که بازی را یک مرحله به جلو می‌برند. یک اتاق با آیکن مستطیل سفیدرنگی که سمت راست آیکن توپ آبی (که برای ایجاد آبجکت استفاده می‌کردیم)، قرار دارد، ساخته می‌شود. با یک‌بار کلیک روی آیکن آن، یک اتاق در پنجره جدیدی که room properties نامیده می‌شود، ساخته می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۲۹,۵۰۰
۵۰%
تومان