دانلود و خرید کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی اثر فرشید نادری نژاد

کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

معرفی کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی نوشتۀ فرشید نادری نژاد است. این کتاب را انتشارات ایماد منتشر کرده است.

درباره کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

با وجود این همه زمان و هزینه‌ای که برای مدل‌های موی مختلف، برق‌انداختن و واکس‌زدن کفش، خرید کت و شلوارهای جدید می‌کنیم و تلاشی که برای بهتر جلوه‌دادن شخصیتمان داریم، هنوز هم نمی‌دانیم که چرا برخی از افراد در زندگی موفق می‌شوند و برخی دیگر به موفقیتی که مد نظر دارند، دست پیدا نمی‌کنند. برخی از افراد بسیار موفق و دوست‌داشتنی، خجالتی هستند؛ برخی دیگر خشن و بی‌ادب. بعضی از برندگان بزرگ، زندگی پیچیده‌ای دارند و برخی دیگر بسیار ساده. بسیاری از افراد درون‌گرا قابل احترامند و بعضی از برون‌گراها، دقیقاً برعکس و اگر هدف شما بازیگر سینماشدن نیست، شخصیت و ظاهرتان کلید رسیدن به موفقیت و محبوبیت نخواهد بود. پس کلید آن چیست؟ آیا کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی در فهمیدن این مسئله کمکی خواهد کرد؟ آن را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که به‌دنبال بهبود مهارت‌های ارتباطی خود هستند، می‌تواند کتابی جذاب و خواندنی باشد.

بخشی از کتاب ترفندهای ارتباط تلفنی

«کسانی که به گربه‌ها علاقه دارید، حیوان موردعلاقه‌تان هم در این کتاب نقشی ایفا می‌کند. شما با اسم "گربه بزرگ" بارها برخورد خواهید کرد. اما چرا من مردم را این‌گونه صدا می‌زنم؟ چون ما در حال صحبت‌کردن در مورد چیزی هستیم که بسیاری از افراد آن را جنگل انسانی می‌نامند. زمانی که ۲ شیر یا ببر در این جنگل با یکدیگر برخورد می‌کنند، به‌آرامی دور یکدیگر می‌چرخند. به چشمان یکدیگر نگاه می‌کنند و بادقت محاسبه می‌کنند که کدام یک از آن‌ها مهارت‌های بقای قوی‌تری دارد. مردم نیز، در جنگل انسانی همین کار را می‌کنند - بعضی هوشیارانه و بعضی ناخودآگاه.

اگرچه آن‌ها به جسه، دندان‌های تیز و یا پنجه‌های یکدیگر نگاه نمی‌کنند. عامل حیاتی بقا در جنگل انسانی، توانایی در خوب ارتباط برقرارکردن با دیگر گربه‌هاست.

ازآنجاکه کلماتی مثل "شاخ" "خیلی خفن" "کله‌گنده" و موارد این‌چنینی مفاهیمی منفی را نیز به همراه دارند. من افرادی که در حوزه مهارت‌های ارتباطی و پیش‌بینی احساسات تخصص پیدا کردند را "گربه‌های بزرگ" می‌نامم، گربه‌های بزرگ همیشه از خودشان، محیط اطرافشان، شرایط کنونی‌شان و دیگر افراد آگاه هستند. این افراد به‌درستی تلاش می‌کنند تا بتوانند میان همه آن‌ها هماهنگی ایجاد کنند.

چرا این کتاب به مبحث" احترام‌گذاشتن مردم به من" بسیار پرداخته؟

بسیاری از تکنیک‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد، تکنیک‌هایی به‌منظور افزایش اعتمادبه‌نفس و پرستیژ شما هستند. شاید فکر کنید که موضوع این بحث با هدف کمک‌کردن به دیگران برای احساس خوب داشتن نسبت به خودشان، تناقض دارد. در واقع این‌طور نیست. دلیلش این است که همان قدر که مردم‌دوست دارند همه به آن‌ها احترام بزارند، به دنبال مقبولیت از طرف کسانی هستند که به آن‌ها نگاهی خاص دارند.

نیاز برای این نوع از مقبولیت بسیار زود آغاز می‌شود. بچه‌هایی که هنوز به مدرسه نرفتند، نیازمند این موضوع از سمت والدینشان هستند، دانش‌آموزان نیازمند تحسین از سمت معلمانشان هستند و نوجوانان می‌خواهند یک جمع باحال آن‌ها را مورد پذیرش قرار دهند. حتی بزرگسالان، به دنبال شناخته شدن و مورداحترام قرار گرفتن از طرف کسانی هستند که به آن‌ها احترام می‌گذارند.

زمانی که مردم حرمت شما را نگه می‌دارند، کاری که باید بکنید این است که به آن‌ها اعتمادبه‌نفس دهید؛ و زمانی که نسبت به آن‌ها و احساساتشان حساس‌تر شوید، اعتماد به نفسی که آن افراد دارند، تبدیل به عشق و علاقه نسبت به شما می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

حجم

۳۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۱۸۰
تومان