دانلود و خرید کتاب درخشش در جمع فرشید نادری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب درخشش در جمع

کتاب درخشش در جمع نوشتهٔ فرشید نادری نژاد است. این کتاب جلد هشتم از مجموعهٔ ستاره ارتباطات شو است.

درباره کتاب درخشش در جمع

هر کدام از ما چند تا از  تکنیک‌ها و ترفندها را  برای ارتباط با هم در کیسه‌هایمان داریم، اما بعضی از ما بیشتر از بقیه کیسهٔ خود را پر کرده‌ایم. آن‌هایی که تعداد زیادی از آن‌ها دارند، برندگان واقعی زندگی هستند.

مجموعه کتاب‌های ستاره ارتباطات شو به شما ۹۱ عدد از این ترفندها را که افراد موفق هر روز از آنان استفاده می‌کنند یاد می دهد. تا شما هم بتوانید از آن‌ها استفاده کنید و به همه خواسته‌های زندگی‌تان دست پیدا کنید.

خواندن کتاب درخشش در جمع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند در جمع بدرخشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درخشش در جمع

«چگونه همانطور که یک سیاستمدار یک اتاق را می‌چرخاند، مهمانی را بچرخانید

چک لیست ۶ امتیازی سیاستمداران برای مهمانی‌ها

زمانی که به مهمانی دعوت می‌شویم بیشترمان بر روی سیلی از فرایندهای فکری شناور می‌شویم. ذهن ما به طور خودکار به مواردی مثل: "هممم، ممکنه خوش بگذره... نمی‌دونم که غذا میدن یا نه... امیدوارم که خوب باشه... شاید تعدادی افراد جالب آنجا حضور داشته باشند... نمی‌دونم که دوست من هم به آن مهمانی میاد یا نه... خدای من، من باید چی بپوشم؟" می‌رود.

اما، سیاستمداران به یک مهمانی به این شکل نگاه نمی‌کنند. سیاستمداران، شبکه سازان حرفه‌ای، افراد بدنبال ارتباطات مفید و برندگان بزرگ در حوزه‌های اقتصادی، قبل از اینکه به دعوتنامه نگاه کنند، به طور غریزی به جای اینکه به این فکر کنند که آیا بگویند "بله" و یا "خیر"، از خودشان ۶ سوال می‌پرسند و آن چک لیست ۶ امتیازی مهمانی‌شان است. چه کسی؟ چه زمانی؟ چه چیزی؟ به چه دلیل؟ کجا؟ و چگونه؟

بیایید هر یک از آنان را بررسی کنیم.

چه کسی قرار است در مهمانی باشد؟

به طور مشخص، قرار است با چه کسی در آن مهمانی آشنا شوم؟ شبکه‌سازان دقیقا محاسبه می‌کنند "من باید چه کسی را برای کار اقتصادی ببینم؟ چه کسی را به دلایل سیاسی و یا اجتماعی ببینم؟" و یا اگر آن فرد مجرد و به دنبال رابطه است: "چه کسی را می‌توانم برای رابطه‌ای احتمالی ببینم؟"

اگر آن‌ها ندانند که چه کسی قرار است در آن مهمانی شرکت کند، حتما می‌پرسند.

سیاستمداران سریعا با صاحب مهمانی تماس می‌گیرند و می‌پرسند که "چه کسانی قرار است به این مهمانی بیایند؟" همانطور که صاحب مهمانی در مورد لیست مهمانان صحبت می‌کند، سیاستمداران به دنبال نام‌هایی می‌گردند که برای آنان جذابیت دارند و دوست دارند که با آن‌ها ملاقات کنند.

من چه زمانی باید برسم؟

زمان رسیدن سیاستمداران به مهمانی، به زمان تمام شدن لباس پوشیدن‌شان بستگی ندارد. آن‌ها از خودشان نمی‌پرسند "همم، آیا باید برای کلاس گذاشتن دیر برسم؟" آن‌ها زمان رسیدن و حرکت‌شان را دقیقا محاسبه می‌کنند.

اگر آن مهمانی پر از ارتباطات مفید است، افراد موفق هر چه زودتر خودشان را به آنجا می‌رسانند تا با هر شخصی که به آنجا می‌آید سریعا صحبت کنند. افراد بسیار مهم، اغلب اوقات زودتر می‌آیند تا کارشان را قبل از افراد معمولی "که از اینکه اول از همه در مهمانی باشند متنفرند" برسند انجام دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

حجم

۳۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۷ صفحه

قیمت:
۱۰۹,۲۰۰
۵۴,۶۰۰
۵۰%
تومان