دانلود و خرید کتاب اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب) گری وینرچاک ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب) اثر گری وینرچاک

کتاب اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب)

نویسنده:گری وینرچاک
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب اقتصاد تشکر (خلاصه کتاب) نوشتهٔ گری وینرچاک و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. موضوع این خلاصه‌کتاب پیشرفت کسب‌و‌کار، در گرو تعامل با مشتری است.

درباره خلاصه‌کتاب اقتصاد تشکر

با شنیدن مطالعهٔ این خلاصه‌کتاب می آموزید چگونه در کسب‌وکارتان، مشتریانی همیشه وفادار داشته باشید.

در دنیای امروز، کسب‌و‌کارها با رقابت بیشتری نسبت به هر زمان دیگری روبه‌رو هستند. از طرفی، وجود اینترنت، عرصهٔ بزرگ‌تری برای رقابت ایجاد کرده‌است. اگر شرکتی اهمیت اینترنت و دانش و تکنولوژی‌های جدیدی که به دنبال آن آمده است را درک نکند، مطمئناً با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد! رسانه‌های اجتماعی، یکی از آن مواردی است که در حال حاضر بر موفقیت کسب‌وکارها تأثیر می‌گذارد و در حال تغییر دادن قواعد بازی است. اگر کسب‌وکاری این رسانه‌ها را نادیده بگیرد، احتمالاً در رقابت با دیگران خواهد باخت.

بنابراین، کسب‌و‌کارهای موفق امروزی علاوه‌بر اینکه باید در دنیای رسانه‌های چاپی و رسانه‌های صوتی و تصویری مانند تلویزیون و رادیو حرکت کنند، باید با جهان پیچیده و جدال‌آمیز بازاریابی آنلاین و رسانه‌های اجتماعی نیز دست‌و‌پنجه نرم کنند.

در کتاب اقتصاد تشکر به این مسئله پرداختیم که شبکه‌های اجتماعی، قوانین تعامل با مشتری را تغییر داده‌اند. به همین خاطر، با توجه به این تغییرات، کسب‌وکارها نیاز دارند رویکرد جدیدی اتخاذ کنند.

خواندن خلاصه‌کتاب اقتصاد تشکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اقتصاد تشکر را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی با موضوع مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب اقتصاد تشکر

«با رقابت شدیدی که امروزه وجود دارد، دیگر ارائه محصولات و خدمات باکیفیت به‌تنهایی کافی نیست. این نکته را نیز در نظر بگیرید که شما فقط تا حد معینی می‌توانید قیمت محصولات را کاهش یا کیفیت‌شان را افزایش دهید و البته فارغ از نوع محصولی که ارائه می‌کنید، همیشه رقیبی وجود دارد که نسخه ارزان‌تر و بهتر آن را عرضه کند.

همچنین، حتی اگر بتوانید محصولی عالی و بی‌نقص به دست مشتری برسانید، تا وقتی که وفاداری و اعتمادش را به‌دست نیاورید، تلاش‌هایتان بی‌فایده است.

شما برای اینکه بتوانید رقیبان‌تان را کنار بزنید، باید ارتباطی موثر با مشتریان برقرار کنید و اعتماد و وفاداری آن‌ها را به‌دست بیاورید.

متأسفانه، بیشتر شرکت‌ها به ایجاد علاقه‌هایی کوتاه‌مدت برای افزایش سود، اتکا می‌کنند. اما داشتن این رویه بسیار نادرست است زیرا ایجاد رابطه‌ای بر اساس اعتماد با مشتری، بقای شرکت شما را در طولانی‌مدت تضمین می‌کند.

برای مثال، در سال ۲۰۱۰، در طول مسابقه سوپر بُول که مسابقه قهرمانی سالانه لیگ ملی فوتبال آمریکایی است، اولد اسپایس یک سری تبلیغات تجاری را به نمایش گذاشت. اولد اسپایس یک شرکت تولیدکننده محصولاتی نظیر خوشبوکننده و اسپری بدن است.

هم‌زمان با تبلیغات گسترده، شرکت این شانس را به مردم داد تا به صورت آنلاین سوالات خود را از عیسی مصطفی بپرسند. عیسی مصطفی ستاره فوتبالی بود که در تبلیغات اولد اسپایس بازی کرده بود. این موضوع هیجان زیادی را در مردم ایجاد کرد و همین امر منجر به خرید بیشتر از این شرکت شد. اما زمانی که کمپین تبلیغاتی به پایان رسید، اولد اسپایس تعامل خود با طرفداران و پیروانش را قطع کرد!

در این شرایط، فکر می‌کنید این طرفداران چه واکنشی نشان دادند؟! تعاملات شرکت با طرفدارانش به طرزی ناگهانی متوقف شد. این اتفاق باعث شد مشتریان احساس کنند که شرکت تنها به‌دنبال افزایش فروش بوده و اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهد!

اشتباه اولد اسپایس باعث شد تا اشتیاق و علاقه مشتریان را که در طی کمپین تبلیغاتی به‌دست آورده‌بود، از دست بدهد. اگر آن‌ها همچنان با طرفداران‌شان در ارتباط می‌بودند و رابطه‌ای که با آن‌ها ساخته بودند را تقویت می‌کردند، دیگر نیازی به سرمایه‌گذاری‌های سنگین برای کمپین‌های جدید نداشتند. درنتیجه، شرکت می‌توانست پول بیشتری را در بلندمدت به دست بیاورد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۵٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان