دانلود و خرید کتاب تخته بازی حیوانات جنگل کریستن رابسن ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تخته بازی حیوانات جنگل اثر کریستن رابسن

کتاب تخته بازی حیوانات جنگل

معرفی کتاب تخته بازی حیوانات جنگل

کتاب «تخته بازی حیوانات جنگل» نوشتۀ کریستن رابسن و ترجمۀ سمیه حیدری است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. تخته بازی هیجان‌انگیز حیوانات جنگل پر از فعالیت‌های جالب برای بچه‌ها با حال و هوای جنگل و حیوانات است.

درباره کتاب تخته بازی حیوانات جنگل

 کتاب تخته بازی حیوانات جنگل برای انجام چند فعالیت هم‌زمان مثل بازی، تمرین و رنگ‌آمیزی است. ویژگی‌هایی که تخته بازی حیوانات جنگل دارد باعث می‌شود کودکان با استفاده از این کتاب برای مدتی سرگرم ‌شوند. در هر صفحه از کتاب بچه‌ها وارد فضایی متفاوت می‌شوند برای مثال بالای درخت، در باتلاق، دشت،‌رودخانه و زیر آب. باتوجه‌به اینکه هر مکان حیوانات مخصوص به خودش را دارد بچه‌ها در خلال بازی و انجام تمرینات اطلاعات جدیدی دربارۀ مکان‌های مختلف و حیوانات جنگل یاد می‌گیرند. اکثر حیوانات، پرندگان و حشرات جدید هستند و این غیرتکراری بودن نظر بچه‌ها را به خود جلب می‌کند. برای مثل آن‌ها با تصاویر سفره‌ماهی،‌اسب آبی در زیر آب، مرغ‌های مگس‌خوار در آسمان، سمور در کنار رودخانه و آفتاب‌پرست آشنا می‌شوند.

مجموعۀ تخته بازی شامل ۴ جلد است که باهدف آموزش، تقویت ذهن و همچنین سرگرمی برای کودکان طراحی شده است. جلدهای دیگر این مجموعه عبارت است از: «سرزمین تک‌شاخ‌ها»، «سرزمین دایناسورها»، «حیوانات باغ‌وحش». جواب تمرین‌های کتاب هم در پایان کتاب قرار دارد.

خواندن کتاب تخته بازی حیوانات جنگل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های آموزشی تقویت ذهن کودکان، کودکان ۴ تا ۸ ساله و کسانی که می‌خواهند فرزندانشان را با کتاب سرگرم کنند پپیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تخته بازی حیوانات جنگل

«۵ تا سنجاق پیدا کنید و دورشان خط بکشید.

نقطه‌چین‌ها را به هم وصل کنید تا تمساح‌ها کامل شوند.

برای این تمساح چند تا دندان بکشید.

دور قورباغه‌‌ای که با بقیه فرق دارد خط بکشید».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۳۳,۹۰۰
۱۶,۹۵۰
۵۰%
تومان