دانلود و خرید کتاب درخشش جسیکا جونگ ترجمه الهام صیفی کار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درخشش اثر جسیکا جونگ

کتاب درخشش

نویسنده:جسیکا جونگ
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب درخشش

کتاب الکترونیکی درخشش نوشتۀ جسیکا جونگ و ترجمۀ الهام صیفی کار است و انتشارات دانش‌آفرین آن را منتشر کرده است. کتاب درخشش داستان زندگی نوجوانی است که آرزو دارد در یک کمپانی سرگرمی معروف بدرخشد.

درباره کتاب درخشش

در کتاب درخشش می‌خوانیم که ریچل نوجوان ۱۷ سالۀ کره‌ای آمریکایی، کارآموز یک کمپانی سرگرمی معروف در کره است و برای ستاره شدن تلاش می‌کند. قوانین ساده است: ۲۴ ساعته تمرین کن. بی‌نقص باش و عاشق نشو! آیا ریچل می‌تواند در این صنعت به‌شدت رقابتی و کنترل‌گر بدرخشد؟

خود را برای ورود به دنیای رنگی و لوکس کی‌پاپ آماده کنید. دنیایی که هزینه موفقیت و عشق در آن بسیار بالاست و درخشش، بهای سنگینی دارد.

خواندن کتاب درخشش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانانی که به داستان‌های بلند معاصر علاقه‌مند هستند مناسب است.

بخشی از کتاب درخشش

«نگاهی به آپا می‌اندازم. او در گوشه‌ای از باشگاه مشغول مشت‌زنی به یک کیسه بوکس است و عرق از سر و رویش می‌چکد. به نظر خیلی هیجان‌زده است. می‌گویم: «نمی‌دونم. مامانم بفهمه عصبانی می‌شه.»

جوهیون سرش را به سمتی خم می‌کند و می‌پرسد: «به نظرت ارزشش رو داره؟»

عرق صورتم را خشک می‌کنم. واقعاً ارزشش را دارد؟ این سوالی است که هر روز از خودم می‌پرسم. تمامس این تمرینات، آخر هفته‌های پرفشار، فداکاری‌های اعضای خانواده. حس اینکه هیچ‌وقت به جایگاهی که می‌خواهی، نرسی. شاید هیچ‌وقت یک ستاره‌ی کی‌پاپ نشوی. به ریچل یازده ساله فکر می‌کنم. دختری که همیشه دیرش می‌شد چون در زنگ‌های تفریح دائما در دستشویی می‌ماند و ویدیوهای کی‌پاپ را تماشا می‌کرد. شاید هیچ چیز تغییر نکرده است. شاید هم همه چیز عوض شده است.

«کی پاپ واسه من همه چیزه.»

آکاری جواب می‌دهد: «پس باید بری»

چشمان جوهیون زیر نور فلوئورسنت باشگاه برق می‌زند. «مینا تو رو دست کم گرفته، پرنسس ریچل.» دستکش‌های بوکس و باندهای دور دستانش را باز می‌کند و ناخن‌های صورتی و آبی‌اش نمایان می‌شوند. «حالا برو به اون عوضی‌ها نشون بده رئیس کیه.»...»      

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
تومان