دانلود و خرید کتاب ذهن آگاهی در روابط زناشویی محمد صمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ذهن آگاهی در روابط زناشویی اثر محمد صمدی

کتاب ذهن آگاهی در روابط زناشویی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ذهن آگاهی در روابط زناشویی

کتاب ذهن آگاهی در روابط زناشویی نوشتهٔ محمد صمدی (کارشناس‌ارشد روان‌شناسی بالینی، دانشگاه اصفهان) و علی محرابی (استادیار روان‌شناسی بالینی، دانشگاه اصفهان) است. انتشارات نمای علم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ذهن آگاهی در روابط زناشویی

می‌دانیم که سازگاری زناشویی به‌معنای میزان رضایت، توافق و تفاهم زن و شوهر از یکدیگر و یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در افزایش کیفیت زندگی زناشویی است. کتاب ذهن آگاهی در روابط زناشویی با بخشی به نام «دانسته‌هایی از سازگاری زناشویی» آغاز شده و در ادامه به بهزیستی و رضایت از روابط زناشویی، مهارت‌هایی از ذهن‌آگاهی، همگام‌شدن با ذهن و روانی سالم و روابط سالم زناشویی با ذهن‌آگاهی پرداخته است. گفته شده است که کتاب حاضر بر مبنای مطالعه و بررسی مهارت ذهن‌آگاهی در روابط زناشویی نوشت شده است تا راهنمایی مناسب برای ارتقای «مهارت زندگی زناشویی» را فراهم کند.

خواندن کتاب ذهن آگاهی در روابط زناشویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد روابط زناشویی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ذهن آگاهی در روابط زناشویی

«فشارهای اقتصادی نیز در زمره عوامل مهم در بروز ناسازگاری زناشویی می‌باشد. زن‌وشوهری که تحت‌فشار روانی ناشی از فقر اقتصادی قرار دارند، درگیر مسائل مختلفی می‌شوند. این عوامل استرس‌زا، تعارض‌های زناشویی و مشکلات موجود زناشویی را افزایش می‌دهند. آن‌ها ممکن است به دلیل ساعات طولانی کار و تلاش برای پرداخت هزینه‌های زندگی، وقت کمتری صرف مسائل خانوادگی کنند. همچنین مشکلات اقتصادی ممکن است نسبت به همسر خصومت ایجاد کند، صرفاً به این دلیل که نتوانسته‌اند، امکانات مالی مناسبی را برای خانواده فراهم کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

حجم

۸۸۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان