دانلود و خرید کتاب ارتباط مشفقانه دیوید راکل ترجمه شمیم کحالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباط مشفقانه اثر دیوید راکل

کتاب ارتباط مشفقانه

معرفی کتاب ارتباط مشفقانه

کتاب ارتباط مشفقانه نوشتهٔ دیوید راکل (پزشک) با همکاری سوزان کی. گلانت و ترجمهٔ شمیم کحالی است. انتشارات پادینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ارتباط مشفقانه

کتاب ارتباط مشفقانه از قدرت شفابخشی همدلی و ذهن‌آگاهانه گوش‌فرادادن سخن گفته است. این کتاب که در ۱۰ فصل نوشته شده، توضیح داده شده است که همهٔ ما از توانایی حیرت‌انگیز کمک به دیگران برخوردار هستیم؛ به‌نوعی که باعث بهبودی آن‌ها از درون می‌شود و پیوندهایمان را با آن‌ها تقویت می‌کند؛ درعین‌حال در این روند خودمان را هم از نظر عاطفی و فیزیکی تقویت می‌کنیم. نویسندهٔ این کتاب که بنیان‌گذار و مدیر برنامهٔ پزشکی یکپارچه دانشگاه ویسکانسین و استاد و رئیس گروه پزشکی خانواده و جامعه در دانشگاه نیومکزیکو بوده است، باور دارد که افراد زمانی به مؤثرترین مراقبان تبدیل می‌شوند که از ابزار حیاتی و به‌طور باورنکردنی سطح‌پایین از نظر تکنولوژیک ارتباطات انسانی استفاده می‌کنند. در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب ارتباط مشفقانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ارتباط مشفقانه

«با این حال، هر چه بزرگتر شدم به این فکر می‌کردم که آیا تفاوت‌های ظریف بیشتری در آنچه که ما می‌توانیم به عنوان افراد مختلف ارائه دهیم وجود دارد یا خیر. مهربانی تعریف‌های زیادی می‌تواند داشته باشد - و دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم مطمئناً به مقدار زیادی از آن احتیاج دارد - اما من همچنان امیدوار بودم که خدمتی که می‌توانم ارائه دهم صرفا حرکتی زودگذر و گذرا نباشد. من آرزو داشتم که به نوعی محبت کنم که بتواند تغییری ایجاد کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۰ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان