دانلود و خرید کتاب رهبری چابک در عمل دومینیک ماکسیمینی ترجمه زهرا محمدی احمر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبری چابک در عمل اثر دومینیک ماکسیمینی

کتاب رهبری چابک در عمل

معرفی کتاب رهبری چابک در عمل

کتاب رهبری چابک در عمل نوشتۀ دومینیک ماکسیمینی با ترجمۀ زهرا محمدی احمر و نرجس سیافیان در انتشارات نمای علم به چاپ رسیده است. این کتاب در حوزۀ مدیریت کسب‌و‌کار و مجموعه‌ای از داستان‌های تجربه‌شده از سوی دومینیک ماکسیمینی است که می‌تواند برای خواننده الهام‌بخش باشد؛ اما برای محیط شخصی او طراحی نشده است.

درباره کتاب رهبری چابک در عمل

مدیران مانند سرآشپزها هستند که از دستورالعمل‌های استاندارد برای غذا استفاده می‌کنند؛ اما بسته به میهمانان یا محیط چیزهایی را در آن تغییر می‌دهند. در کتاب رهبری چابک در عمل نیز نویسنده رویه‌های مدیریت را که با نام مدیریت ۳/۰ یاد شده است معرفی و به مدیران پیشنهاد می‌کند تا همچون سرآشپزان بسته به کار خود را آن را بهبود بخشند. این کتاب کمک می‌کند تا بتوان مدیر بهتری بود.

دومینیک ماکسیمینی، نویسندۀ کتاب، در شرکت نوواتک به‌طور تمام‌وقت بر فرهنگ‌های شرکت و شیوه‌های مدیریتی به‌عنوان حوزۀ مشاورۀ تخصصی خود تمرکز داشت. این ایدۀ مدیریت در واقع حاصل سال‌ها هم‌افزایی میان ایده‌پردازی در حوزۀ تخصصی او و آزمایش این رویکردهای جدید در نوواتک است. 

درواقع، کتاب رهبری چابک در عمل گزارش تجربه است بر اساس ۷ سال کار نویسنده در یک شرکت. او مشاور است؛ اما در این کتاب چیزی دربارۀ مشتریانش نمی‌گوید و داستان آن‌ها را بازگو نمی‌کند. این کتاب صرفاً بر روایت داستان نوواتک، یک سازمان مشاورۀ فناوری اطلاعات در آلمان با ۲۰۰ نفر متمرکز شده است. نویسنده تأکید می‌کند که نباید خواننده به این نتیجه برسد که هرچه آن‌ها کردند برای او نیز کار خواهد کرد؛ زیرا موقعیت هرکس منحصربه‌فرد است. آنچه در اینجا می‌خواند صرفاً می‌تواند کمک باشد. او پیشنهاد می‌کند آزمایش‌هایی را که ارائه کرده است خواننده بسته به محیط خود اجرا کند و چنانچه نتیجه گرفت آن را بزرگ‌تر کند.

خواندن کتاب رهبری چابک در عمل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رهبری چابک در عمل

«این سؤالات بیشتر فلسفی هستند تا اقتصادی. در یک زمینه تجاری، شما فقط در موارد نادر با آن‌ها روبرو می‌شوید. با این حال، آن‌ها تأثیر زیادی بر اعمال روزمره ما دارند. دو نفر را تصور کنید که از فرهنگ‌های مختلف آمده‌اند: یک نفر معتقد است که زمان مطلق و ثابت است کاملاً درست است. وقتی رفت، تمام شد و گم شد. شخص دیگر کاملاً مطمئن است که زمان انعطاف‌پذیر است و در مقایسه با موقعیت نسبتاً حرکت می‌کند. جمله‌ای مانند: "پروژه باید تا فلان تاریخ تمام شود" به طور قابل توجهی توسط این دو نفر متفاوت تفسیر می‌شود..»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان