دانلود و خرید کتاب تحول در حسابداری مدیریت سوزان رواشر ترجمه رویا احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تحول در حسابداری مدیریت اثر سوزان رواشر

کتاب تحول در حسابداری مدیریت

معرفی کتاب تحول در حسابداری مدیریت

کتاب الکترونیکی تحول در حسابداری مدیریت، اثری است خواندنی از سوزان رواشر و انیکا تسیلکه که رویا احمدی و پیمان رضوی برگردان آن را به عهده داشته‌اند. انتشارات نمای علم نیز آن را به چاپ رسانده است. برای آشنایی با حوزهٔ حسابداری مدیریت، تا انتها با این کتاب همراه باشید.

درباره کتاب تحول در حسابداری مدیریت 

حسابداری مدیریت از شاخه‌های نوظهوری است که هرچند اهمیت بالایی در مدریت سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد اما آن‌طور که شایسته بوده، به‌طور دقیق مورد بررسی قرار نگرفته است. کتاب تحول در حسابداری مدیریت از معدود آثاری است که بر این موضوع و چگونگی آن متمرکز شده. اگر می‌خواهید با مفاهیم کلیدی و اصول بنیادین حسابداری مدیریت آشنا شوید، تهیه و خواندن کتاب پیش روی، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

نویسندگان در بخش‌‌های ابتدایی کتاب، برخی از مفاهیم اصلی این حوزه را به شما معرفی می‌کنند و سپس براساس تعاریفی که از این مفاهیم ارائه می‌دهند، به دنبالهٔ مباحث می‌پردازند. بدیهی است مطالعهٔ دقیق این بخش‌ها برای مخاطبانی که با حسابداری مدیریت آشنایی ندارد، مفید و آموزنده خواهد بود. در مرحلهٔ بعد، نویسندگان به سراغ مطالعات کیفی و آزمایشی رفته و کوشیده‌اند تحولات حسابداری را از این طریق برای خوانندگان تحلیل نمایند. 

اقتصاد رفتاری یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در این کتاب بدان پرداخته شده و بخش گسترده‌ای از مباحث نیز حول محور آن مطرح شده است. هر کجا که رفتارهای افراد با فرایندهای اقتصادی در ارتباط باشد، پای این مفهوم هم به میان کشیده می‌شود. بااین‌اوصاف، تعجب نکنید اگر حین مطالعهٔ کتاب تحول در حسابداری مدیریت، بارها و بارها با این مفهوم و نقش آن در حسابداری برخورد داشته باشید. 

از میان سایر موضوعاتی که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده می‌توان این موارد را برشمرد: محرک‌های رفتاری در جریان‌های اقتصادی، اثرگذاری رفتارها بر روند حسابداری مدیریت، تمایلات رفتاری متداول در حسابداری و... . از مشخصه‌های بارز کتاب نیز می‌توان به دقت نویسندگان در تحلیل موضوعات محوری و پایبندی آن‌ها به اصول علمی در بررسی‌های خود اشاره کرد.

کتاب تحول در حسابداری مدیریت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

افرادی که به‌عنوان حسابدار شرکت‌های گوناگون در حال فعالیت‌اند یا تمامی خوانندگانی که به مطالعه در زمینهٔ مدیریت و حسابداری علاقه دارند، گروه اصلی مخاطبان کتاب حاضر را تشکیل می‌دهند.

بخشی از کتاب تحول در حسابداری مدیریت

«در طول سال‌های گذشته، تعداد فزاینده‌ای از کشورها پتانسیل ابزار اقتصاد رفتاري را شناسایی کرده‌اند و به همین دلیل تیم‌های بینش رفتاری (به اصطلاح واحدهای تحول) به طور فزاینده‌ای در دولت‌ها معرفی شده‌اند. تحولات قبلاً در مقابله با مشکلات متعددی مانند اهدای عضو، سلامت مصرف‌کننده و پساندازهای بازنشستگی تأثیر داشته‌اند. برای تایید ارتباط این مفهوم، کمیته نوبل به تالر جایزه نوبل اقتصاد را به دلیل کار پیشگامش در زمینه اقتصاد رفتاری در سال ۲۰۱۷ اهدا کرد. حتی با وجود اینکه کاربردهای تحول در ابتدا بر زمینه اجتماعی و سیاسی متمرکز است، محققان در حال حاضر پتانسیل کاربرد بیشتری را براي تحول در زمینه‌های مختلف بررسی می‌کنند. بنابراین، این منجر به این سؤال می‌شود که چگونه این مفهوم به یک محیط شرکتی، به طور دقیق‌تر در زمینه حسابداری ترجمه می‌شود. تاکنون، در چارچوب شرکت، اقتصاد رفتاری یا تحول، بیشتر برای تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری مشتری اجرا می‌شد و بنابراین در حوزه‌هایی مانند بازاریابی به کار می‌رود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

حجم

۹۰۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۳ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان