دانلود و خرید کتاب دگرگونی در آینده تجارت شما هاینو هیلبیگ ترجمه نرگس سادات حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دگرگونی در آینده تجارت شما اثر هاینو هیلبیگ

کتاب دگرگونی در آینده تجارت شما

معرفی کتاب دگرگونی در آینده تجارت شما

کتاب الکترونیکی دگرگونی در آینده تجارت شما، نوشتهٔ هاینو هیلبیگ، اثری است خواندنی که نرگس سادات حسینی و سیده تمنا قریشی رودبارکی برگردان آن را به عهده داشته|ند. انتشارات نمای علم نیز این کتاب حوزهٔ تجارت را به مرحلهٔ چاپ و انتشار رسانده است.

درباره کتاب دگرگونی در آینده تجارت شما

تجارت کالاها و محصولات مختلف، یکی از روش‌های پرطرفدار میان کسانی است که می‌خواهند درآمد هنگفتی داشته باشند و سرمایهٔ قابل‌توجهی را از آن خود کنند. متأسفانه بسیاری از افراد بدون آگاهی کامل و صرفاْ برای رسیدن به سود بالا وارد این عرصه می‌شوند و نه‌تنها به درآمد بالایی نمی‌رسند، بلکه متحمل ضررهای جبران‌ناپذیری نیز می‌شوند. اگر شما هم قصد دارید در آینده‌ای نزدیک قدم در راه تجارت بگذارید یا در حال حاضر به‌عنوان تاجر مشغول به کار هستید و می‌خواهید رونقی به کسب‌و‌کار خود بدهید، چه بهتر که همین حالا با هاینو هیلبیگ در کتاب دگرگونی در آینده تجارت شما همراه شوید و از توصیه‌های این نویسنده، نهایت بهره را ببرید.

اگر بخواهیم مروری کلی بر بخش‌ها و عناوین متنوع این کتاب داشته باشیم، باید بگوییم در ابتدا ضرورت پیش‌بینی آینده و اهمیت آن در دنیای تجارت مطرح شده. سپس نویسنده به سراغ خطاهای رایج تفکر رفته تا با معرفی آن‌ها به مخاطبان، در تصمیم‌گیری بهتر به ایشان یاری برساند. در مرحلهٔ بعد، عبرت گرفتن از اشتباهات دیگران مورد توجه قرار گرفته. نویسنده در این بخش از کتاب به مخاطبان می‌آموزد چطور با بهره‌گیری از تجارب دیگران، تجربه‌های بهتری را برای خود رقم بزنند. 

بازار و اوضاع آن مدام در حال تحول است. تاجرانی می‌توانند کسب‌و‌کار خود را رونق ببخشند که بتوانند از این تحولات به نفع خود استفاده کنند. در بخش بعدی کتاب دگرگونی در آینده تجارت شما این موضوع به‌دقت تشریح شده است. برنامه‌ریزی کردن برای رخدادهای آینده، مواجهٔ خلاقانه با بحران‌های حوزهٔ تجارت، کل‌نگری، بررسی فرایندها و نحوهٔ کسب آمادگی برای رویارویی با تغییرات، موضوعات دیگری هستند که در این کتاب بدان‌ها اشاره شده است.

کتاب دگرگونی در آینده تجارت شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر هم‌اکنون در زمینهٔ تجارت فعالیت دارید یا می‌خواهید به‌زودی وارد این حوزه شوید، مطالعهٔ دقیق کتاب حاضر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب

«هر شرکت سطح متوسطی که سعی می‌کند از روش‌هایی استفاده کند که براي شرکت‌ها طراحی|‌شده است، در معرض خطر شکست بی‌رحمانه قرار می‌گیرد. این امر به‌ویژه در مورد مدیریت آینده صادق است. درحالی‌که مؤسسات اقتصادي می‌توانند با قواي خود از کنار کوه‌هاي یخ عبور کنند (که البته همیشه اتفاق نمی‌افتد) یا به دلیل تعداد زیاد کارکنان و اشکال سازمانی پیچیده در مراحل اولیه در برنامه‌ریزي استراتژیک آینده دخیل شوند، یک شرکت متوسط معمولی به روش‌هایی که پرسنل کمتر و مصرف منابع کمتري دارند، نیاز دارد. بااین‌حال، دلیل اصلی عدم مدیریت آینده در شرکت‌هاي سطح متوسط اغلب در جاي دیگري نهفته است، زیرا یک مانع واقعاً عظیم وجود دارد که ابتدا باید بر آن غلبه کرد که آن‌هم دانش معمولاً عظیم (توجه، لطفاً به‌درستی بخوانید: دانش - نه بی‌توجهی) کارآفرین، مدیرعامل یا تصمیم‌گیرنده در مورد صنعت و بازار است. این ممکن است متناقض به نظر برسد، اما با بررسی دقیق‌تر، می‌توان آن را به‌راحتی توضیح داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان