دانلود و خرید کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال جیمز لی. کاتون ترجمه ماهرخ قرآن حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال اثر جیمز لی. کاتون

کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال

کتاب الکترونیکی اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال، نوشتهٔ جیمز لی. کاتون، کتابی است خواندنی که با برگردان روان ماهرخ قرآن حسینی و به کوشش انتشارات نمای علم به چاپ رسیده. اگر از دنبال‌کنندگان مباحث مرتبط با اقتصاد و بازارهای مالی هستید، خواندن این اثر را از دست ندهید.

درباره کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال

امروزه در دنیای مدرن، شاهد تغییرات عمده‌ای هستیم که با سرعتی سرسام‌آور جریان دارند و تمامی ابعاد زندگی ما را دربر می‌گیرند. اقتصاد و امور مالی جوامع نیز از این قطار پرسرعت عقب نمانده‌اند و مدام صورت‌های نوینی به خود می‌گیرند. رمزارزها و ارزهای دیجیتال از مصادیق بارز چنین تغییراتی محسوب می‌شوند که با کنار زدن مرزهای جغرافیایی و سیاسی، امکان سرمایه‌گذاری را برای تمامی مردم، در هر کجای دنیا فراهم می‌کنند. اگر شما هم مایلید با این حوزه و کارکردهای ارزهای دیجیتال در دنیای اقتصاد بیشتر آشنا شوید، کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال یکی از بهترین منابعی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. جیمز لی. کاتون، به‌عنوان نویسندهٔ کتاب، تمامی نکات مهم را در رابطه با رمزارزها و کارایی آن‌ها به شما می‌آموزد. 

کتابی که پیش رویتان قرار گرفته، مباحث متنوعی را شامل می‌شود. در ابتدای کتاب، مهم‌ترین مفاهیم اقتصاد بلاکچین برای شما شرح داده شده و نقش رمزارزها در مبادلات اقتصادی روشن شده است. در ادامه، نویسنده به سراغ موانع و چالش‌های رمرارزها رفته و آن‌ها را بررسی کرده. به کمک برخی از مطالبی که در فصل‌های میانی این اثر بیان شده، ضمن آشنایی با انواع رمزارزها، به تاریخچه و نحوهٔ شکل‌گیری آن‌ها نیز پی خواهید برد.

خواندن کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال به شما کمک می‌کند دانسته‌های خود را در زمینهٔ فناوری بلاکچین و چگونگی اثرگذاری آن بر کشاورزی و تجارت محصولات تشخیص بدهید. ممکن است شما هم مانند بعضی از افراد در مورد قانونی بودن ارزهای دیجیتالی یا شرایط قانونی آن‌ها دچار ابهام شده باشید. خبر خوب این‌که بخش‌هایی از کتاب حاضر به همین موضوع اختصاص پیدا کرده و گوشه‌هایی از جنبه‌های قانونی اقتصاد بلاکچین را برای شما شرح می‌دهد.

آشنایی با چیستی سیگنال‌ها در معاملات فناوری بلاکچین و شناخت میزان اهمیت آن‌ها و همچنین کسب اطلاعات در زمینهٔ تئوری پول، دستاوردهای ارزشمندی هستند که با مطالعهٔ دقیق این اثر به دست خواهید آورد.

کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از علاقه‌مندان حوزهٔ اقتصاد هستید و می‌خواهید با یکی از تازه‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری آشنا شوید، همچنین اگر قصد دارید اطلاعات خود را در مورد بلاکچین و ارزهای رمزنگاری‌شده افزایش دهید، پیشنهاد ما به شما، خواندن کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال خواهد بود.

در بخشی از کتاب اقتصاد بلاکچین و ارزهای دیجیتال

«در مدل استاندارد نئوکلاسیک، فناوری بلاکچین را می‌توان به عنوان یک فناوری هدف عمومی توصیف کرد. پذیرش آن با بهبود کارایی مولد عملیات اقتصادی باعث رشد اقتصادی می‌شود. این یک درک شهودی و عمومی از منطق پذیرش این فناوری جدید است. تغییرات تکنولوژیکی در هر فناوری همه منظوره - مثلاً برق، رایانه یا بلاکچین - عامل تقویت کننده است. نوآوری‌های بلاکچین با تأثیرشان بر بهره‌وری عوامل حاشیه‌ای، بهرهوری کل عوامل را افزایش می‌دهند. آن‌ها این کار را با کاهش هزینه‌های تولید مرتبط با هر تلاشی برای تولید یک محصول خاص انجام می‌دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۹ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
تومان