دانلود و خرید کتاب ۵۵ روش تجارت موفق از طریق اینترنت ملیسا کامپانلی ترجمه هنگامه خدابنده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۵ روش تجارت موفق از طریق اینترنت اثر ملیسا  کامپانلی

کتاب ۵۵ روش تجارت موفق از طریق اینترنت

معرفی کتاب ۵۵ روش تجارت موفق از طریق اینترنت

«۵۵ روش تجارت موفق از طریق اینترنت» نوشته ملیسا کامپانلی است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: از آنجایی که به احتمال زیاد در حوزه‌ای که می‌خواهید واردش شوید تازه‌کار هستید، تصمیم‌گیری در مورد تکنولوژی و بازاریابی و برقراری ارتباط با فروشندگان و در کل داشتن طرح بیزینس خوب راهنمای شما خواهد بود. چرا بایستی طرح بیزینس بنویسید؟ اول به این دلیل که باعث تمرکزتان می‌شود. اگر یک کپی از طرح بیزینس‌تان در دسترس داشته باشید می‌توانید هر بار اهداف و مقاصد بیزینس آنلاین خود را به خودتان یادآوری کنید. بایستی مدام یادتان باشد که علت وجودی وب‌سایت‌تان چیست و مخاطبان چه کسانی هستند. وقتی مدیران مؤسس تمرکز روی کارهای‌شان را از دست می‌دهند غالباً وب‌سایت‌هایی ایجاد می‌کنند که به ازای بازار هدف‌شان بسیار جامع هستند و همین امر درونمایه و اهداف وب‌سایت را برای بازدیدکنندگان نامفهوم می‌کند. بعلاوه هر گاه لازم بود تصمیم مشکلی را برای سایت‌تان بگیرید می‌توانید از طرح بیزینس خود استفاده کنید که به شما در تصمیم‌گیری کمک می‌کند به نحوی که به اهداف‌تان برسید. طرح بیزینس بعلاوه در پیش‌بینی هر گونه مشکلی که ممکن است وب‌سایت شما داشته باشد کمک‌تان می‌کند. در نتیجه هنگام نگارش این طرح فهرستی از خطرات احتمالی بر سر راه موفقیت وب‌سایت‌تان را هم در نظر بگیرید و به چند راه‌حل برای غلبه کردن به این خطرات فکر کنید. گذشته از آن فهرستی از رقبای وب‌سایت‌تان را تهیه کنید. می‌توانید رقبای‌تان را تحت‌نظر بگیرید تا نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بفهمید و با خودتان مقایسه‌شان کنید. نکته: چه عاملی باعث موفقیت یک طرح بیزینس می‌شود؟ بطور خلاصه طرحی موفق است که پشت سر آن فکر خوبی باشد، مطالب آن به وضوح بررسی شده باشند، ساختار روشن و منطقی داشته باشند، نشان‌دهندۀ توانایی شما برای موفق شدن در بیزینس باشد و در نهایت سودمندی بیزینس را آشکار کند.

نظرات کاربران

کویر
۱۳۹۸/۱۰/۲۴

بعضی قسمتا تخصصی برای طراحان سایته اما نکات جالبی برای ایجاد مشاغل مختلف به صورت آنلاین هست ترجمه دلچسبم نبود

Belfy
۱۳۹۸/۰۶/۰۱

ترجمه بسیار ضعیف. مخاطب اصلی، افراد ساکن امریکا هستن. درکل اصلا پیشنهاد نمیشه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
هنگامی که نقاط ضعف و مشکلات بالقوه‌تان را در طرح بیزینس سایت‌تان لحاظ کنید قطعاً مقدار زیادی از استرس و زمان خودتان را صرفه‌جویی کرده‌اید که ممکن است هنگام راه‌اندازی سایت برایتان پیش بیاید.
mehdi3214
بایستی مدام یادتان باشد که علت وجودی وب‌سایت‌تان چیست و مخاطبان چه کسانی هستند.
mehdi3214
قبل از راه‌اندازی بیزینس بدانید که چالش‌هایی هم در راه هستند. بزرگ‌ترین مانعی که باید رفع کنیم فائق آمدن به تقاضای مشتریان به شبیه‌سازی تجربۀ دیدن، حس کردن و لمس کردن در فضای مجازی است که افراد در دنیای واقعی هنگام خرید از یک مغازه پشت سر می‌گذارند.
کویر

حجم

۵۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۵۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان