دانلود و خرید کتاب اصول تشخیصی باکتری شناسی بالینی ماهون کانی ماهون ترجمه حسین نوروزیان
کتاب اصول تشخیصی باکتری شناسی بالینی ماهون اثر کانی ماهون

کتاب اصول تشخیصی باکتری شناسی بالینی ماهون

معرفی کتاب اصول تشخیصی باکتری شناسی بالینی ماهون

کتاب اصول تشخیصی باکتری شناسی بالینی ماهون نوشتهٔ کانی ماهون و دونالد لهمن و جورج مانوسلیس و ترجمهٔ حسین نوروزیان، زهرا جلیلی، امیرحسام نعمتی و شیرین حکیمی و گردآوری‌شده توسط عباس بهادر است و انتشارات اشراقیه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب اصول تشخیصی باکتری شناسی بالینی ماهون

با وجود پیشرفت‌های قابل توجهی که در کنترل پیشگیری و درمان رخ داده است بیماری‌های عفونی همچنان به عنوان یک تهدید عمده سلامت انسان به شمار می‌روند. از آنجایی که هدف این کتاب میکروب‌شناسی تشخیصی است به مخاطبان کمک می‌کند تا مطالب ارزشمندی در مورد مفاهیم نظری، مکانیزم‌های بیماری‌زایی، نمودارها و شکل‌های تشخیصی، واکنش‌های بیوشیمیایی و تکنیک‌های جداسازی در نمونه‌های بالینی بیاموزند.

در ضمن این کتاب دارای اطلس‌های رنگی از پلیت‌های کشت۔دموگراهای تشخیصی باکتریایی به طور جامع است. در این کتاب، تغییرات اساسی در مفاهیم و اصول میکروب‌شناسی تشخیصی انجام شده است و مطالبی در رابطه با پاتوژن‌های جدید که در دهه گذشته به رسمیت شناخته شده، شناسایی شده است. در این کتاب بر دستاوردهای مولکولی و ایمونولوژیکی حال حاضر در تشخیص و شناسایی عفونت‌ها و مقاومت‌های آنتی بیوتیکی و شیوع بیماری‌های عفونی و راه‌های گسترش آنها بحث شده است.

خواندن کتاب اصول تشخیصی باکتری شناسی بالینی ماهون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب جهت یادگیری و حل مشکلات در زمینه تشخیص و ویژگی‌های علم آزمایشگاهی بالینی برای ‎متخصصین علوم آزمایشگاهی و فارغ‌التحصیلان رشته‌های پایه تقویت علوم پایه، دانشجویان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و دیگر متخصصان باکتری‌شناسی و مراقبت‌های بهداشتی مفید و ارزشمند است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۴ صفحه

حجم

۲۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۱۴ صفحه

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
تومان