دانلود و خرید کتاب سلول های بنیادی بالغ محمدتقی قربانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب سلول های بنیادی بالغ

کتاب سلول های بنیادی بالغ؛ ترمیم و پیری نوشتهٔ محمدتقی قربانیان، لیلا میرزاییان حشمت آبادی، مریم رمضانی نصراله آبادی، زهرا نیکوزاد، آناهیتا سلطانیان و طاهره بشیری و ویراستهٔ رضا داوری است و انتشارات دانشگاه دامغان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سلول های بنیادی بالغ

 اگر به پیشینهٔ علوم و شروع دستاوردهای روزهای نخستین هر علمی توجه شود، تصور نمی‌شد که این علوم قادر باشند خود منشا و سرآغاز ده‌ها رشته علمی و دانشگاهی شوند. رشته‌هایی که از بطن ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست‌شناسی خارج شد، هر یک سر فصلی برای آغاز علومی نظیر الکترونیک، فیزیک هسته‌ای، ژنتیک و بیوتکنولوژی شده‌اند. در آینده هر کدام از این رشته‌ها نیز با گسترش مرزهای دانش، شاخه تنومندی برای رشته و علم جدید دیگری خواهند بود. از شروع مطالعه در زمینه سلول‌های بنیادی نیز زمان چندانی نمی‌گذرد ولی در همین مدت کوتاه به مدد یافته‌های سایر علوم و بهره‌مندی از تکنولوژی روز، دستاوردهای این شاخه از علم زیست‌شناسی یا علوم سلولی و مولکولی شگفت‌انگیز و راهگشا بوده است. دانش سلول‌های بنیادی علاوه بر کمک به رشد و توسعه دانش زیست‌شناسی، جنبه‌های کاربردی زیادی را مانند، درمان بیماری‌ها و تولید فراورده‌های زیستی و دارویی، پیش روی امروز و فردا بشر نهاده است. البته این رشته نیز نظیر بسیاری از علوم نوین در مرحله تکوین و رشد قرار دارد. اما امید بسیاری به آینده این شاخه علمی در بین محققان زیست‌شناسی شکل گرفته و به صورت روزافزون بر جذابیت پرداختن به این رشته در بین دانشجویان و پژوهشگران افزوده می‌گردد.

یکی از موضوعات مهمی که سلول‌های بنیادی به آن ورود پیدا کرده، مبحث ترمیم و پیری است. یادمان نرود که کشف رمز و رازهای ترمیم و پیری، شاه‌کلید غلبه بر بسیاری از مشکلات و تنگناهای علوم زیست‌شناسی و پزشکی است. کتاب سلول های بنیادی بالغ به گوشه‌ای از این مبحث مهم اما پیچیده و تودرتو، پرداخته است. 

خواندن کتاب سلول های بنیادی بالغ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران رشتهٔ زیست‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

حجم

۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۸۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان