دانلود و خرید کتاب یک، دو، پنج حیات... فرزانه رجبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک، دو، پنج حیات... اثر فرزانه رجبی

کتاب یک، دو، پنج حیات...

نویسنده:فرزانه رجبی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب یک، دو، پنج حیات...

چاپ دوم کتاب یک، دو، پنج حیات... نوشتهٔ فرزانه رجبی است. انتشارات آئی سا این رمان معاصر ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب یک، دو، پنج حیات...

کتاب یک، دو، پنج حیات... (چاپ دوم) حاوی یک رمان معاصر ایرانی است. نویسنده در ابتدای این اثر توضیح داده است که نام این رمان برگرفته از یک عدد سه‌رقمی مربوط به حرفهٔ آتش‌نشانی است که او با جداکردن آن و تبدیلش به یک، دو و پنج، خواسته است لحن زیباتری پدید آورد.

خواندن کتاب یک، دو، پنج حیات... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب یک، دو، پنج حیات...

«به صورتش نگاه کرد. چه‌قدر پیر و شکسته شده بود. بعد از مرگ پدرش، انگار مادرش هم پر کشید و فقط جسمی برجا مانده بود. برای خودش نه ولی برای سهیلا خیلی دلش می‌سوخت. او هنوز خیلی کوچک و جوان بود. گاهی با خود فکر می‌کرد بهتر است ازدواج کند تا کمی از مسئولیت‌های سهیلا کم شود اما باز با خودش می‌گفت کدام دختر راضی می‌شود بیاید در این خانه و از مادر من بدون هیچ چشم‌داشتی مراقبت کند؟ مگر کسی راضی می‌شد همسر مردی شود که هر روز رفتنش با خودش است و برگشتش با خدا؟ وقتی خواهرش کار و پول او را چنین تعریف می‌کند چه توقعی از بقیه داشت. او مردی‌ست که خانه‌ای جز همین خانه پدری ندارد مگر کسی راضی می‌شد علاوه بر همسرداری، مادرشوهر و خواهرشوهرداری کند؟ نه هرگز نمی‌توانست ریسک کند و فقط به مسئولیت خودش اضافه. می‌توانست از پس مادرش بربیاید فقط باید پرستاری پیدا می‌کرد تا این‌طوری سهیلا بتواند مدت بیشتری به درس و مدرسه‌اش بپردازد. اما پرستاری که بتواند به او اعتماد کند را نمی‌دانست چه‌طور می‌تواند به خانه راه بدهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۴۴ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۴۴ صفحه

قیمت:
۱۸۹,۰۰۰
۹۴,۵۰۰
۵۰%
تومان