دانلود و خرید کتاب آناتومی کسب و کار کامران فخری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آناتومی کسب و کار اثر کامران فخری

کتاب آناتومی کسب و کار

نویسنده:کامران فخری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آناتومی کسب و کار

کتاب آناتومی کسب و کار نوشتۀ کامران فخری است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. پس از شکست‌ها در رهگذر زمان و بعد از مطالعۀ کتاب‌های بسیار و شرکت در همایش‌های مختلف بین‌المللی و داخلی، کامران فخری کتاب آناتومی کسب‌و‌کار را با زبان ساده، خلاصه و کاربردی نوشته تا هر کسی را که وارد حوزهٔ کسب‌و‌کار و بازار آزاد می‌شود راهنمایی کند.

درباره کتاب آناتومی کسب و کار

کتاب آناتومی کسب‌و‌کار محصول نزدیک به ۴۰ سال تجربهٔ نویسنده در حوزۀ کسب‌و‌کار و بازار آزاد است. در این کتاب ۴ رکن اصلی کسب‌و‌کار به زبانی ساده بیان شده‌اند. برای توضیح ساختار و شاکلۀ کسب‌و‌کار از پیکر اشرف مخلوقات یعنی انسان الهام گرفته شده است؛ به همین خاطر عناوین ۶ بخش کتاب بعد از مقدمه چنین‌اند: آناتومی و پیکرشناسی آناتومی کسب‌و‌کار، قلب‌ و‌ عروق کسب‌و‌کار، مغز و اعصاب کسب‌وکار، دست و پای کسب‌و‌کار، روح کسب‌و‌کار و چکاپ کسب‌و‌کار. ازآنجاکه هر فصل با الهام از خلقت و وجود انسان نامگذاری شده با نگاهی ساده به بدن خود، هر کس می‌تواند متوجه شود که این ۴ قسمت تا چه اندازه مهم هستند.

خواندن کتاب آناتومی کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن کتاب آناتومی کسب‌و‌کار به هر صاحب کسب‌و‌کار، مدیر وکارآفرین توصیه می‌شود‌. حتی اگر با ۴ رکن اصلی کسب‌و‌کار که در این کتاب توضیح داده شده از قبل آشنایی دارید خواندن کتاب آناتومی کسب‌و‌کار برایتان خالی از لطف نخواهد بود چرا که باعث می‌شود بیش از پیش به اهمیت این ارکان واقف شوید.

بخشی از کتاب آناتومی کسب و کار

«مقدمه

 از زمانی که خودم را شناختم همیشه علاقهای خاص و ذاتی به مدیریت، رهبری و همچنین بازار آزاد داشتم و از کارهایی شبیه به کارمندی و یکنواخت گریزان بودم گویا برای آن مدل کارها آفریده نشده بودم و به دلایل خانوادگی، اجتماعی، محیطی و مقطع زمانی که توضیح آن در حوصله این نوشتار نیست نتوانستم در رشته مورد علاقهام تحصیلات کلاسیک وآکادمیک دانشگاهی داشته باشم و در رشته عمران در مقاطع کاردانی و کارشناسی به دانشگاه رفتم و تحصیل کردم و در همان رشته نزدیک به چهارده سال به کار پرداختم و با توجه به علاقه ذاتی و درونیم در آن شغل هم برای خودم کسب وکاری را راه انداختم و در بازار آزاد به خرید و فروش ساختمان و تولید و فروش مصالح بتنی مورد استفاده آن پرداختم و به همان دلایل خانوادگی، اجتماعی و... که قبلا عرض کردم مجبور شدم بدون داشتن حتی یک راهنما و استاد در زمینه بازار و کسب وکار شروع به فعالیت کنم و بسیار طبیعی است که شکست‌های متنوعی در این مسیر داشتم و این چنین شد که بازار، زمان و شکست‌ها شدند مهمترین و نخستین اساتید من و تعداد بسیار زیادی از کتاب‌ها و همایش‌های مختلف بین‌المللی و داخلی شدند کلاس‌های درس دانشگاهی‌ رشته موردعلاقه‌ام و نزدیک به چهل سال تجربه در بازار و کسب و کار شدند مدارک بسیار ِ ارزشمند دانشگاهی من در رشته موردعلاقه‌ام»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان