دانلود و خرید کتاب زندگی درخشان من کیم آئه ران ترجمه پرستو خلج
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی درخشان من اثر کیم آئه ران

کتاب زندگی درخشان من

نویسنده:کیم آئه ران
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی درخشان من

کتاب زندگی درخشان من به‌قلم کیم آئه ران و ترجمهٔ پرستو خلج را انتشارات دانش‌آفرین منتشر کرده است. این کتاب روایت زندگی عجیب پسری به‌ نام آئوروم است که در حال از سر گذراندن تجربه‌ای سخت و تلخ است. 

درباره کتاب زندگی درخشان من

چی می‌شد اگر زندگی روی دور تند بود و همه‌چیز آن‌قدر سریع می‌گذشت که نتوان جلویش را گرفت؟ این اتفاقی است که برای آئوروم، پسر نوجوان قصه رخ می‌دهد. پسری که در سن شانزده‌سالگی و به علت پیری زودرس، مسن‌تر از والدینش به نظر می‌رسد و سعی دارد از روزهای زندگی‌اش لذت ببرد و با نوشتن داستان عشق پدر و مادرش، روزهای پایانی زندگی‌اش را پربارتر طی کند. گفتنی است در سال ۲۰۱۴ فیلمی با اقتباس از همین کتاب نیز ساخته شده است.

خواندن کتاب زندگی درخشان من

علاقه‌مندان به ادبیات کشور کره از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

درباره کیم آئه ران

كيم آئه ران متولد اینچئون، شهری در کشور کرهٔ جنوبی و دانش‌آموختهٔ رشته نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه ملی هنر کره است. نخستین تجربه‌های نویسندگی او در قالب داستان کوتاه در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و توانست جوایز ادبی کشور کره را از آن خود کند. زندگی درخشان من نخستین داستان بلند اوست.

بخشی از کتاب زندگی درخشان من

بخشی از مقدمهٔ کتاب:

«والدينم وقتی شانزده‌‌ساله بودند من را به دنیا آوردند. امسال من شانزده‌ساله شدم اصلا نمی‌دانیم به هفده یا هجده‌سالگی میرسم یا نه تصمیم برای این چیزها در توان من نیست. فقط می‌دانم وقت زیادی نمانده. بچه ها بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند. من هم پیرتر و پیرتر می‌شوم یک روز از زندگی من به سرعت یک ساعت از زندگی یک نفر دیگر می‌گذرد. یک سال من هم مثل گذشتن یک ماه در زندگی دیگران است. حالا از پدرم پیرتر شده‌ام. پدرم صورت هشتادساله‌اش در آینده را در من می‌بیند. من هم صورت سی‌و‌دوساله‌ام در آینده را در. او آینده‌ای دور و گذشته‌ای نگذرانده به هم خیره می‌شوند. و می‌پرسیم آیا شانزده‌سالگی سن مناسبی برای فرزندآوری است؟ آیا سی‌ودوسالگی سن مناسبی برای از دست دادن فرزند است؟پدرم از من می‌پرسد که اگر دوباره متولد شوم می‌خواهم چه باشم؟ من هم با صدای بلند پاسخ می‌دهم بابا می‌خواهم تو باشم. می‌پرسد چرا او وقتی کلی آدم بهتر در این دنیا هست؟ من آرام و خجل می‌گویم بابا می‌خواهم تو باشم و خودم را به دنیا بیاورم تا بفهمم تو چه حسی داری پدرم گریه می‌کند. این داستان جوان‌ترین والدین با مسن‌ترین فرزند دنیا است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۸۲۱٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان