دانلود و خرید کتاب اسرار چوپان ها کورش بهمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار چوپان ها اثر کورش بهمنی

کتاب اسرار چوپان ها

نویسنده:کورش بهمنی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اسرار چوپان ها

کتاب اسرار چوپان ها نوشتهٔ کورش بهمنی (روان‌کاو و روان‌شناس) است. انتشارات پادینا این داستان ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اسرار چوپان ها

کتاب اسرار چوپان ها حاوی داستانی ایرانی است. چوپان در این داستان به‌معنی راهنما است و به کسی گفته می‌شود که می‌تواند ما را با زبان ساده هدایت کند. در همهٔ ادیان رابطهٔ مستقیمی بین این شغل و هدایت مردم وجود دارد. همهٔ مردم جهان به این شغل احترام می‌گذارند؛ برای همین در این داستان از حیواناتی استفاده شده است که حتی کودکان هم باید با خصوصیات ذاتی آن‌ها آشنا باشند. حیوانات تنها همسایهٔ واقعی انسان‌ها بر روی کره زمین هستند. نویسنده از ما می‌خواهد که آن‌ها را نکشیم، نخوریم و نیازاریم. این داستان در کشور ناکجاآباد اتفاق میفتد. در این کتاب، انسان‌ها هیچ نامی ندارند. نام هیچ شهری در جهان نوشته نشده است.

خواندن کتاب اسرار چوپان ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسرار چوپان ها

«مردم روستا گربه را دیدند و از تاجر خواستند که آن گربه را به آنان بفروشد. تاجر از اصرار مردم روستا برای خریدن گربه از وی حیرت زده شد.از آنان پرسید: دلیل اصرارتان برای خریدن این گربه چیست؟ مردم روستا گفتند:ما از دست موش‌هایی که همه زراعت‌های ما را می‌خورند مورد فشار قرار گرفته ایم که چیزی برای ما باقی نمی‌گزارند و مدتی طولانی است که به دنبال یک گربه هستیم»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان