دانلود و خرید کتاب پیش به سوی آمادگی جسمانی بهنام عاشقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیش به سوی آمادگی جسمانی اثر بهنام عاشقی

کتاب پیش به سوی آمادگی جسمانی

نویسنده:بهنام عاشقی
ویراستار:مریم عاشقی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پیش به سوی آمادگی جسمانی

کتاب پیش به سوی آمادگی جسمانی نوشتۀ بهنام عاشقی و ویراستۀ مریم عاشقی است و در انتشارات نسل روشن به چاپ رسیده است. در این کتاب سعی شده با زبانی ساده سیر تاریخی آمادگی جسمانی در ایران و جهان شرح داده شود و شامل تمرین‌هایی برای تقویت سلامت بدن است.

درباره کتاب پیش به سوی آمادگی جسمانی

مطالعه تاریخ ورزش و تربیت بدنی اطلاعات بسیار خوبی دربارۀ درک تغییرات اجتماعی و همچنین شناخت ماهیت ورزشی و تربیت بدنی به ما می‌دهد. می‌توان گفت که آغاز فعالیت بدنی انسان‌ها به اعماق تاریخ برمی‌گردد و همزمان با تلاش آن‌ها برای ادامه حیات و سازگاری با طبیعت شروع می‌شود. غریزه طبیعی میل به زندگی، انسان اولیه را وادار ساخت که برای به دست آوردن غذا، مسکن، پوشاک و نیز مقابله با دشمن به تلاش و کوشش بپردازد و توانایی‌های خود را در رفع نیازها بهبود بخشد و به تدریج به مهارت‌هایی برای محافظت از خود در برابر دیگر انسان‌ها، طبیعت و همچنین جانوران وحشی دست یابد. پس می‌توان گفت که مهم‌ترین گزینه انسان‌های اولیه برای ادامه زندگی، پرورش قدرت و توانایی‌های بدنی بوده است. اصل ورزش به یونان باستان برمی‌گردد. آن‌ها به منظور چابکی بدن و ایجاد قدرت، اولین ملتی بودند که ژیمناستیک را بنیان و آن را نام‌گذاری کردند.

بی‌شک سلامت و تندرستی جسمی و روحی همچنان یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی انسان امروزه را تشکیل می‌دهد. ما چه برای محافظت از خود و یا چه برای داشتن سبکی زندگی سالم و بدنی قدرتمند باید توانایی جسمی خود را تقویت کنیم. یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای هر کشوری این است که مردمانش از نظر جسمی و روحی سالم باشند تا بتوانند برای پیشرفت جامعۀ خود تلاش کنند. با آمادگی جسمی بالاتر می‌توان از بروز امراض گوناگون تا حد زیادی جلوگیری کرد.

کتاب پیش به سوی آمادگی جسمانی با زبانی ساده به شرح سیر تاریخی ورزش و آمادگی جسمانی در ایران و دیگر کشورها می‌پردازد و در بخش‌هایی از کتاب تمرین‌های ساده‌ای ارائه شده که به راحتی قابل انجام است. انجام این تمرین‌ها به بالا بردن سطح آمادگی جسمانی کمک می‌کند. با مطالعه این کتاب می‌توانید سطح سلامت خود و جامعه را بهبود ببخشید. 

خواندن پیش به سوی آمادگی جسمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی افرادی که به دنبال بالا بردن سلامت بدن و تقویت سطح آمادگی جسمانی خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب پیش به سوی آمادگی جسمانی

«از قدیم‌ترین روزگاران و حتی پیش از پیدایش خط، نیاز به تامین خوراک و پوشاک از راه شکار حیوانات و احتیاج به کسب توانایی برای مقابله با خطرهای طبیعی و دشمنان گوناگون، جوامع کهن بشری را واداشته بود که به امر تربیت بدنی، به عنوان یکی از مهم‌ترین امور زندگی توجه نمایند و این حقیقت را دریابند که قدرت، استقامت، مهارت و سرعت در زندگی انسان‌ها از اهمیتی وافر برخوردار است و می‌توان با بهره‌گیری از تمرین‌ها و فعالیت‌های جسمانی آن را تقویت کرد. وقتی دولت‌ها و حکومت‌ها تشکیل شدند، رهبران آن‌ها متوجه شدند که برای حفظ یا گسترش مرزهای خود، نیازمند بازوان توانایی هستند که در جنگ‌ها بتوانند پیروزی را برای آن‌ها به ارمغان آورند.»

میکائیل
مریم بیژنی
زندگی با دوچرخه
علیرضا مصباح فر
نیمه پنهان عشق
آزاده عسکری
متون تخصصی انگلیسی (۲۰۰ متن)
فرشید طهماسبی
در دوگوشه و مرواری خوشه (مجموعه اول)
صفیه مهدوی
بیداری اسلامی، هویت تمدنی و چالش های پیش رو (اردو)
تقی صوفی نیارکی
لیونل مسی و هنر زندگی کردن
اندی وست
ماساژ و رایحه درمانی
مارک ایوانز
از قبیله خوبان
مجید مسعودی (م. طارق)
بازاریابی ورزشی
ماتیو دی. شانک
تجزیه و تحلیل، ارائه راهکارهایی جهت کاهش هزینه های پایدار و افزایش درآمدهای پایدار شهرداری ها
زهراء ابوالوردی
اورژانس های طبی پیش بیمارستانی (جلد دوم)
روندا بک
راهنمای گام به گام رایتینگ تسک ۱ (آیلتس آکادمیک)
محسن رحمانی
راهنمای ارزیابی عوامل آمادگی جسمانی مرتبط با سلامتی ACSM
گریگوری بی دویر
آزمون ها و ارزیابی های ورزشی NSCA
تد میلر
خیزش های عقلانی شدن در طلوع ایران مدرن
مجید ادیب زاده
فارسی به فارسی
شکوفه شهیدی
زبان انگلیسی عمومی برای دانشجویان دانشگاه ها
کرمعلی سلیمانی
زبان عربی در سرزمین های اشغالی
محمد اماره
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان