دانلود و خرید کتاب حرف های یواشکی، کارهای قایمکی عاطفه بیدختی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حرف های یواشکی، کارهای قایمکی اثر عاطفه بیدختی

کتاب حرف های یواشکی، کارهای قایمکی

معرفی کتاب حرف های یواشکی، کارهای قایمکی

کتاب حرف های یواشکی، کارهای قایمکی نوشتهٔ عاطفه بیدختی و فرامرز دانش زاده و افسانه سالک است. انتشارات نسل روشن این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از صفر تا صد تربیت جنسی کودکان و نوجوانان سخن گفته است.

درباره کتاب حرف های یواشکی، کارهای قایمکی

کتاب حرف های یواشکی، کارهای قایمکی از صفر تا صد تربیت جنسی کودکان و نوجوانان سخن گفته است. می‌دانیم که تربیت جنسی کودکان، به فراهم‌آوردن شرایطی کمک می‌کند که استعدادهای جنسی آنان به‌نحو مطلوب شکوفا شود و در خدمت کمال کودکان قرار گیرد؛ همچنین ارائهٔ چنین آموزه‌هایی به این گروه‌های سنی، می‌تواند موجب محافظت آن‌ها از خودشان در برابر متجاوزها و افراد بیمار باشد؛ پس تربیت جنسی دارای اهمیت بسیار بالایی است؛ چراکه به حفظ و سلامت جسم و روان کودک از آسیب‌های احتمالی کمک می‌شود. تربیت درست کودک در یک بُعد، تأثیرات مثبت بسیاری بر دیگر ابعاد وجودی او دارد.

کتاب حاضر در ۲ فصل نوشته شده است؛ «کودکان» و «نوجوانان». فصل نخست به موضوعاتی مانند تمایلات جنسی کودکان، پوشش کودکان، دستشویی‌رفتن آن‌ها، محل خواب آن‌ها، بوسیدن کودک، بازی‌های جنسی آن‌ها، نقش والدین و مهد کودک و... پرداخته است. در این فصل با خودارضایی در کودکان، عوامل مؤثر بر آن و همچنین مفهوم آزار جنسی و آزار جنسی کودکان آشنا می‌شوید و اصول پیشگیری از آن را می‌آموزید. فصل دوم، ابتدا دوران نوجوانی را تعریف کرده و سپس درمورد مراحل آن، تحول‌های اخلاقی این دوران، درگوشی‌ها، بلوغ، بلوغ جنسی، تربیت و رفتار با نوجوان، استقلال‌طلبی آن‌ها، درک آن‌ها، وضعیت تحصیلیشان و... توضیح داده است.

خواندن کتاب حرف های یواشکی، کارهای قایمکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها، مادرها، معلم‌ها و مربی‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۷ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان