دانلود و خرید کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد ران فریدمن ترجمه نرگس قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد اثر ران فریدمن

کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد

نویسنده:ران فریدمن
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد

کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد نوشتهٔ ران فریدمن و ترجمهٔ نرگس قاسمی است. انتشارات اژدهای طلایی این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد کاربرد مهندسی معکوس در کسب‌وکار.

درباره کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد

کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد در بخش اول در پی بررسی این است که مجریان برتر در صنایع مختلف چطور از مهندسی معکوس برای کشف بینش‌های پنهان، کسب مهارت‌های جدید و شکوفاکردن خلاقیتشان استفاده می‌کنند. با این کار تکنیک‌های آن‌ها را کشف می‌کنید و با روش‌هایی آشنا می‌شوید که می‌توانید برای یافتن الگوها و تشخیص فرمول‌ها آن‌ها را به کار ببرید؛ البته به این ترتیب به اِشکال ذاتی نسخه‌برداری صرف پی خواهید برد. بخش دوم این کتاب دربارهٔ تبدیل دانش مهندسی معکوسی است. ران فریدمن کمکتان کرده است تا برای کسب مهارت اجرا، کشف کنید خبرگان چگونه آینده را پیش‌بینی می‌کنند و بهترین زمان برای درخواست بازخورد از دیگران و چگونگی گسترش مهارت‌هایتان را بیاموزیم. در زندگی بارها و بارها شنیده‌ایم که موفقیت و انجام کار منحصربه‌فرد فقط حاصل استعداد و تمرین است ولی در این کتاب، نویسنده و روان‌شناس اجتماعی برجسته به ما یاد می‌دهد که راه سوم قدرتمندی هم برای موفقیت وجود دارد؛ مهندسی معکوس.

مهندسی معکوس به‌معنای فراتررفتن از سطح، کشف ساختار پنهان و استخراج بینش‌های جدید از دل هر کار منحصربه‌فرد و خارق‌العاده است. فریدمن با بیان مثال‌های برجسته از «جف بزوس» گرفته تا وینسنت ونگوگ، توضیح می‌دهد که چگونه ذهن‌های خلاق از مهندسی معکوس برای خلق کارهای منحصر‌به‌فرد بهره می‌گیرند. فریدمن با بیان داستان‌های جذاب از دنیای فناوری، ورزش، نویسندگی، آشپزی و حوزه‌های دیگر به خوانندگان توصیه می‌کند برای انجام کار منحصربه‌فرد و بقا در دنیای پررقابت امروز و فرد، سؤالات عاقلانه بپرسند، از دیگران بازخورد بخواهند، سنجه‌های با معنا برای ارزیابی کار تعریف کنند و اهداف مناسبی برای خود تعیین کنند. برای موفقیت لازم نیست نابغه باشید، ولی باید مهارت‌ کسب کنید و روش رسیدن به آن را بدانید. کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد راهنمایی برای یادگرفتن از بهترین‌ها، بهبود مهارت‌ها و جرقه‌زدن ایده‌های بکر در ذهن و پیشرفت در کسب‌و‌کار و زندگی است.

خواندن کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کشف اسرار کارهای منحصر به فرد

«بی‌انصافی است که تمام موفقیت لزلی که مغز متفکری خلافکار بود را به مهندسی معکوس نسبت دهیم. تبدیل نقشهٔ بانک‌ها به نقشهٔ فنی صرفاً اولین مرحلهٔ کار او بود. لزلی متوجه شده بود که سرقت بانک بی‌نقص و موفق به چیزی بیش از اطلاعات نیاز دارد. اجرای ماهرانهٔ سرقت موضوع کاملاً متفاوتی بود.

راه‌حل لزلی این بود: در انبار متروکه‌ای در همان نزدیکی، ماکت کاملی از فضای داخلی بانک می‌ساخت. دارودسته‌اش را در آن جمع می‌کرد و طرح جامع خود را، که شامل دستورات دقیق برای هر یک از همدستانش بود، برای آنها توضیح می‌داد.

برای هر حرکت و هر ثانیه به‌دقت برنامه‌ریزی می‌شد.

پس از آن نوبت چند هفته تمرین می‌رسید که لزلی بر آنها نظارت می‌کرد و هر تمرین آزمایشی را با کرونومتر زمان‌بندی می‌کرد. هروقت اجرای گروه بهتر می‌شد، لزلی فشار را بیشتر می‌کرد و موانع جدیدی در راه عبور تیم قرار می‌داد. از او بعید نبود که شمع‌ها را وسط راه خاموش کند و مجبورشان کند در تاریکی مطلق تمرین کنند. این روش او بود تا مطمئن شود تمام افراد دستوراتش را حفظ کرده‌اند و برای هر اتفاق دور از انتظاری آمادگی دارند.

نقشه‌های لزلی چنان دقیق و مقدماتش چنان کامل بود که بعد از مرگش حتی ماهرترین کارآگاهان نمی‌توانستند توجه او به جزئیات را تحسین نکنند. نه‌تنها نقشه‌های فنی را تهیه می‌کرد، ماکت‌ها را می‌ساخت و ماه‌ها تمرین در شرایط ناممکن را رهبری می‌کرد، زمان ایدئال برای سرقت از بانک را نیز دقیق تعیین می‌کرد: جمعه شب. با توجه به بسته بودن بانک‌ها در آخر هفته، دو روز و نیم طول می‌کشید تا کارمندان متوجه شوند خزانهٔ بانک خالی شده است. تا آن زمان، تیم لزلی خیلی دور شده بودند و هیچ ردی از آنها نمانده بود.

با این همه برنامه‌ریزی کامل، هنوز هم نمی‌شد اعتماد زیادی به بیشتر سارقان داشت. پس خطر نمی‌کرد. اصرار داشت که دارودسته‌اش لباس‌های مخصوصی را بپوشند که از طریق ارتباطاتش با اهالی اپرا تهیه می‌کرد. در طول روز، گروه لزلی دسته‌ای تبهکار شرور بودند. اما جمعه شب آنها را در خیابان‌های سنگفرش‌شده می‌دیدید که با کلاه‌گیس، شنل و لباس‌هایی مثل سیاهی‌لشکرهای نمایشنامهٔ عروسی فیگارو راه می‌رفتند.

بعد از تمرین، لزلی به خانه‌اش در محلهٔ استایوسنت هایتس نیوریورک باز می‌گشت و به تمرین‌های کاملاً متفاوتی می‌پرداخت. تمرین‌هایی که به او کمک می‌کردند در شکستن و باز کردن گاوصندوق در کوتاه‌ترین زمان ممکن تبحر یابد.»

راهنمای سمن های زیست محیطی نوپا
شاهین زراعتی رضایی
جامعه شناسی پارتو
السدیر‌ جی. مارشال
فوائد الفؤاد
امیرحسن دهلوی
الفبای Arduino برای نوجوانان و جوانان
محمدمهدی ذوالفقاری
ساده، مثل پرواز
کوری لئوناردو
رهایی از سرطان
ریچارد بلاک
بیزینس کوچینگ
انوشیروان ظهیری برسری
روزهای هال اشتات
قربان کشکولی نژاد کوهی
نغمه‌های سرخ «جلد سوم»
دبیرخانه طرح تکریم شهدای دانشگاه امام صادق علیه‌السلام
جهان پهلوان فرزند ایران
امیر کرمی
حقیقی ترین لحظه ها برای عشاق
سعید سهیلی
جوجه‌ ها آب نبات نمی خورند!
کلی تیلز
درخت شگفت انگیز
نیک بلاند
نامه به ژنرال فرانکو
فرناندو آررابال
جیم بدترکیبه
سید فلاشمن
نگاهی دیگر به آموزش بزرگسالان
امیرحسین محمدداودی
صادرات موفق در سایه محرک های کلیدی
غلامرضا مهدی زاده جرجافکی
شاهزاده سیاه پوش؛ جلد سوم
شنون هیل
راهنمای INSARAG گروه مشاور جستجو و نجات بین‌المللی (آمادگی و پاسخ‌دهی؛ ایجاد ظرفیت A آیین‌نامه)
گروه مشاور جستجو و نجات بین‌المللی
قلب کوه از سنگ نیست
غلامرضا بکتاش
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

حجم

۳۲۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۴ صفحه

قیمت:
۵۱,۰۰۰
تومان