دانلود و خرید کتاب راهنمای تهیه ‎کنندگان رادیو ریک کمفر ترجمه محمود کربلایی احمد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای تهیه ‎کنندگان رادیو اثر ریک کمفر

کتاب راهنمای تهیه ‎کنندگان رادیو

ویراستار:علی مهدی زاده
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهنمای تهیه ‎کنندگان رادیو

کتاب راهنمای تهیه ‎کنندگان رادیو نوشتهٔ ریک کمفر و جان سوانسون و ترجمهٔ محمود کربلایی احمد و علی مهدی زاده است و انتشارات پشتیبان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهنمای تهیه ‎کنندگان رادیو

کتاب حاضر نوشته‌ای است مشترک به قلم ریک کمفر و جان سوانسون دو تن از تهیه‌‎کنندگان سابق ایستگاه رادیویی WLUP-FM شیکاگو که ابتدا در سال ۲۰۰۴ میلادی توسط انتشارات ال ورث منتشر و در سال ۲۰۱۲ میلادی به‌روزرسانی شد.

ریک کمفر منتقد رسانه، وبلاگ‌نویس و پادکستر آمریکایی هم‌اکنون نیز در مقام مدیرمسئول نشریۀ اختصاصی خود به نگارش مقالات تحقیقاتی در زمینۀ رسانه ادامه می‌دهد.

همانند بسیار از تهیه‌‎کنندگانی که طی دهه‌های پایانی قرن بیستم به این حرفه اشتغال داشتند، این دو نیز شاهد مراحل گذار تولید برنامه‌‎های رادیویی از سیستم آنالوگ به روش دیجیتال بودند. از این ‌رو کتاب در خلال بیست فصل از بخش‌‎های شش‌گانۀ خود حاوی تجربیات ارزشمند آن‌ها در هر دو شیوه است.

مقدمۀ کتاب ضمن ارائۀ یک پیش‌فرض فوق‌العاده جالب ‌توجه به تشریح ویژگی‌های یک تهیه‎‌کنندۀ ایده‌آل می‌پردازد.

خواندن کتاب راهنمای تهیه ‎کنندگان رادیو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعه و خواندن این کتاب به همه‌ کسانی که می‌خواهند تولیدات صوتی مطلوبی داشته باشند توصیه می‌شود. برای این کتاب علاوه بر آموزش خوب تهیه‌‎کنندگی رادیویی مزیت دیگری نیز وجود دارد که باید اقرار کرد. مترجم محترم کتاب آقای محمود کربلایی احمد نیز خود یک تهیه‌‎کننده است. این کتاب را می‌توانست یک مترجم غیررادیویی ترجمه کند، ولی ترجمه به دست کسی که سال‌ها با خوش‌نامی حرفه‌ای در رادیو کار کرده می‌تواند روح تولید و درک عمیق یک تهیه‎‌کننده حرفه‌ای را در جان ترجمه وارد کند و از این جهت کتاب را خواندنی‌تر و مفیدتر سازد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۹ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۱۹ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان