دانلود و خرید کتاب ۲۱ روز بهبود عادت اندرو کایت ترجمه نسرین رحیمی ایدیشه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب ۲۱ روز بهبود عادت

کتاب ۲۱ روز بهبود عادت

معرفی کتاب ۲۱ روز بهبود عادت

کتاب ۲۱ روز بهبود عادت نوشتهٔ اندرو کایت و ترجمهٔ نسرین رحیمی ایدیشه است. انتشارات مانیان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب ۲۱ روز بهبود عادت

کتاب ۲۱ روز بهبود عادت در باب ۲۱ حلقهٔ گمشدهٔ توسعهٔ فردی سخن گفته است. این کتاب که ویراستهٔ «هادی شکری» است، شش فصل دارد. نویسنده معتقد است که کارکردن بر روی خود یک فرایند است. با اندرو کایت و دستورالعمل‌های گام‌به‌گام او همراه شوید.

خواندن کتاب ۲۱ روز بهبود عادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۲۱ روز بهبود عادت

«در حالی که روز اول شامل نکاتی بود که اطلاعات و علم رایجی هستند، روز دوم حاکی از این است که احتمالاً ممکن است چالش بیشتری داشته باشد. در این روز، باید کد مورس را به خود بیاموزید. یادگیری کد مورس غیرمنتظره اما مفید، راهی است که واقعاً مغز شما را به روشی کاملاً جدید درگیر می‌کند. تیز نگه داشتن مغز خود یکی از راه‌های کارآمد نگه داشتن مغزتان است. ممکن است زمانی که این وظیفه را بر عهده می‌گیرید احساس کنید که از عنصر خود خارج شده‌اید، اما بدانید که با یک روش صحیح امکان‌پذیر است. اجازه ندهید پیچیدگی هدف شما را فریب دهد و فکر کنید که قادر به انجام آن نیستید. همه ما می‌توانیم با استفاده بیشتر از مغزمان سود ببریم، زیرا ظرفیت مغز استفاده نشده زیادی داریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۳۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۷۰۰
تومان