دانلود و خرید کتاب جامعه شناسی اقوام چین یانگ شنگ مین ترجمه عادل خانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جامعه شناسی اقوام چین اثر یانگ شنگ مین

کتاب جامعه شناسی اقوام چین

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جامعه شناسی اقوام چین

کتاب جامعه شناسی اقوام چین نوشتهٔ یانگ شنگ مین و دینگ هونگ و ترجمهٔ عادل خانی است و انتشارات راه ابریشم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جامعه شناسی اقوام چین

کتاب «جامعه شناسی اقوام چین» یکی از کتب درسی دانشگاه‌های چین است که سال‌هاست تدریس می‌شود و مخاطبان زیادی در خارج از دانشگاه نیز دارد و بارها مورد بازبینی و تجدید چاپ شده است. این کتاب به زبان‌های مغولی، کره‌ای و انگلیسی در کشورهای زیادی منتشر شده است. 

در این کتاب، بیش از ده‌ها پژوهشگر مردم‌شناسی با مطالعه منشأ قومی و فرهنگی به ویژه براساس مطالعات میدانی قوم‌نگاری به بررسی جامع و کامل ۵۶ قوم چین از منظر منشأ قومی، فرهنگی، اقتصادی، جمعیتی، زندگی اجتماعی، دینی و غیره پرداخته‌اند. خوانندگان با مطالعه این کتاب می‌توانند از طریق شناخت اقوام، چین را بیشتر بشناسند و این را بدانند که کشور چین در طول هزاران سال یک کشور متحد با تنوع قومی زیادی بوده است.

رسالت قوم‌شناسان و مردم‌شناسان افزایش شناخت بین همه اقوام مختلف است. یکی از آرزوهای دیرینهٔ نویسندگان این کتاب، ترجمه آن برای به زبان فارسی برای شناخت ملت دوست ایران با اقوام مختلف چین بوده است. یکی از باورهای اساسی در انسان‌شناسی این است که همه انسان‌ها برابر هستند، مهم نیست که چینی یا ایرانی یا آمریکایی یا مصری یا اینکه سیاه‌پوست یا سفیدپوست یا اینکه پیر یا جوان باشید، مهم آن است که از نظر ماهیتی یکی هستند. فرهنگ‌ها و باورهای متفاوتی به دلیل قرار گرفتن در محیط‌های متفاوت وجود دارد؛ بنابراین تا زمانی‌که اقوام با فرهنگ متفاوت بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و یکدیگر را درک کنند. مردم‌شناسان با هدف ترویج درک متقابل و همزیستی متقابل میان گروه‌های قومی مختلف در جوامع را مطالعه و معرفی می‌کنند.

مردم‌شناسان با مطالعه و شناساندن فرهنگ‌ها و اقوام مختلف به هم در جوامع مختلف در نهایت می‌خواهند مردم با کلونی‌های جمعیتی مختلف در کنار هم با درک و همزیستی متقابل زندگی کنند.

خواندن کتاب جامعه شناسی اقوام چین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید با جامعه و فرهنگ چین بیشتر آشنا شوید این کتاب را حتما بخوانید.



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان