دانلود و خرید کتاب Scraper اینستاگرام برای داده کاوی و بازاریابی با پایتون امید اکبریانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب Scraper اینستاگرام برای داده کاوی و بازاریابی با پایتون اثر امید اکبریانی

کتاب Scraper اینستاگرام برای داده کاوی و بازاریابی با پایتون

ویراستار:نرگس مهربد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب Scraper اینستاگرام برای داده کاوی و بازاریابی با پایتون

کتاب Scraper اینستاگرام برای داده کاوی و بازاریابی با پایتون نوشتهٔ امید اکبریانی و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب Scraper اینستاگرام برای داده کاوی و بازاریابی با پایتون

دیتا، نقش کلیدی برای داده‌کاوان و بازاریابان دارد و هرچقدر کامل و دقیق باشد، نتایج بهتری حاصل می‌شود. دیتاها می‌تواند در دیتابیس، شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان‌ها و... باشد که برای جمع‌آوری برخی از آن‌ها نیاز به ربات واکشی است.

در کتاب حاضر، یکی از محبوب‌ترین فریمورک پایتون به نام سلنیوم وجود دارد که برای واکشی دیتا از این کتابخانه استفاده شده است و برای استفاده بهتر از این کتاب باید دانش پایه‌ای از برنامه‌نویسی پایتون داشته باشید.

به دلیل تغییرات زیاد در ساختار سایت‌ها، باید روش پیدا کردن element را به خوبی بیاموزید که در این کتاب با ذکر مثال و کامل توضیح داده شده است و می‌‎توان با یادگیری این روش به راحتی برای انواع سایت و شبکه‌های اجتماعی ربات واکشی ساخت.

همچنین در این کتاب، نحوه ذخیره‌سازی دیتاهای واکشی شده در اکسل و دیتابیس آموزش داده شده است. نرم‌افزار و سورس کد در DVD وجود دارد تا از کدها بتوان به عنوان یک منبع آموزشی الگوبرداری کرد و دیتاهای مفید برای بازاریابی و داده‌کاوی به دست آورد.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب Scraper اینستاگرام برای داده کاوی و بازاریابی با پایتون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان حوزهٔ اینستاگرام پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

مهندس
۱۴۰۲/۰۹/۳۰

خوب بود، اما کدهایی ک داخل DVD هست را چجوری دسترسی داشته باشیم؟؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان