دانلود و خرید کتاب فنون بیهوشی و تسکین در آبزیان لینزی راس ترجمه سیدسعید میرزرگر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فنون بیهوشی و تسکین در آبزیان اثر لینزی راس

کتاب فنون بیهوشی و تسکین در آبزیان

معرفی کتاب فنون بیهوشی و تسکین در آبزیان

کتاب الکترونیکی «فنون بیهوشی و تسکین در آبزیان» نوشتهٔ لینزی راس و باربارا راس و بریونی راس با ترجمهٔ سیدسعید میرزرگر و مسعود صیدگر در انتشارات دانشگاه تهران به چاپ رسیده است. 

درباره کتاب فنون بیهوشی و تسکین در آبزیان

کتاب فنون بیهوشی و تسکین در آبزیان مروری بر روش‌ها و دستورالعمل‌ها در بیهوشی و تسکین با تأکید بر ماهیان است. نگارش کتاب با هدف ارائهٔ یک مرجع عملیاتی و کاربردی برای آزمایشگاه یا مزرعه است. این ویرایش از کتاب فنون بیهوشی و تسکین در آبزیان با مرور بیش از ۱۰۰۰ سند علمی تازه بازسازی شده و یک فصل جدید ارزشمند در مورد درد در ماهی‌ها توسط بریونی راس نوشته شده است. اطلاعات مربوط به ساختارهای شیمیایی، نامگذاری و نام تجاری داروها به‌صورت تعدادی از جدول‌های آموزنده افزایش چشمگیری یافته است. ۱۵ فصلی که این کتاب را تشکیل می دهند عبارت‌اند از:

فصل اول: مقدمه

فصل دوم: استرس در آبزیان

فصل سوم: درد در آبزیان

فصل چهارم: ماهیت بیهوشی، تسکین و بی‌دردی

فصل پنجم: ماهیت داروهای بیهوشی

فصل ششم: بیهوشی و قانون‌گذاری

فصل هفتم: عوامل مؤثر بر پاسخ آبزی خونسرد به بیهوشی

فصل هشتم: بیهوشی ماهیان

فصل نهم: بیهوشی ماهیان

فصل دهم: بیهوشی ماهیان

فصل یازدهم: بیهوشی ماهیان

فصل دوازدهم: بیهوشی بی‌مهرگان آبزی

فصل سیزدهم: بیهوشی دوزیستان و خزندگان

فصل چهاردهم: حمل‌ونقل و بیهوشی

فصل پانزدهم: کلام آخر

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

کتاب فنون بیهوشی و تسکین در آبزیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دانشجویان شیلات و علوم زیستی، پژوهشگران، آبزی‌پروران و سایر علاقه‌مندان به  این حوزه منبعی باارزش و کاربردی به‌شمار می‌رود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۴٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان